جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جدید و sms jadid 93

اس ام اس جدید



اس ام اس
جدید جدایی
sms jadid 93



از دستم رفتی...
"کاش"
از دلم هم میرفتی...


اس ام اس جدید بی وفایی
sms jadid 93



حواسم را پرت کرده ای ...
آنقدر دور که دیگر یادم نیست
" تو " رفته ای و " من " حواسم نیست......


اس ام اس جدید و تیکه دار
sms jadid 93



تمام زندگی ام را حراج کردم...
ولی...
او رفت و گفت :
هیچ ارزانی بی علت نیست...

  

اس ام اس جدید دلتنگی
sms jadid 93



اینجا دلی تنگ است...
آنجا را نمیدانم
فکر کنم سری گرم است ...


اس ام اس جدید و احساسی
sms jadid 93

احساسم را به دار آویختم
منطقم را به گلوله بستم
لعنت به هر دو که عمری بازیم دادند
دیگر بس است، میخواهم کمی به چشمانم اعتماد کنم



اس ام اس جدید سکوت
sms jadid 93


سکوت همیشه به معنی “رضایت” نیست
گاهی یعنی :
خسته ام از اینکه مدام به کسی که هیچ اهمیتی
برای فهمیدن نمیدهد توضیح دهم



اس ام اس جدید و زیبا
sms jadid 93


بی وفا رسم وفا از غم نیاموزی چرا
غم با همه بی مهریش هر شب به من سر می زند
غم را غنمیت دان که دنیا یک غم است
هرکس که با غم همدم است او آدم است


اس ام اس جدید و عرفانی
sms jadid 93



عشق یعنی شب نشینی با خدا
گفتگو با ناله اما بیصدا
عشق یعنی پرتاب گلی از سوی دوست
هرکجا باشد دلم همراه اوست


اس ام اس جدید دلبستن
sms jadid 93



"دل بستن"
شبیه یه قصه است...
با یکی بود شروع میشه
و با یکی نبود پایان میگیره


اس ام اس جدید و سنگین
sms jadid 93



کی میگه دنیا کوچیکه؟!!
دنیای من تا الان اونقدر بزرگ بوده
که دستم به هر چی که می خواستم نرسیده


اس ام اس جدید غمگین
sms jadid 93

سردرد، دل پیچه، حالت تهوع...
کسی چه میداند؛ شاید باردارم...
از غصه هایی که هرشب با من نزدیکی میکنند...


اس ام اس جدید 93
sms jadid 93
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد