جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه SMS ASHEGHANEH JADID 93

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس عاشقانه شیرین
SMS ASHEGHANEH JADID 93



خیلی سخت است عاشق کسی باشی
که روحش هم خبرنداشته باشد.
اماخیلی شیرین است که آهسته
وعاشقانه نگاهش کنی ودر دلت
بگی خیلی دوستت دارم.


اس ام اس بیخیال شدن
SMS ASHEGHANEH JADID 93



گاهی نیاز داریم
بیخیال شویم،بیخیال گذشته،بیخیال اینده،
بیخیال احساس،بیخیال اگرها و شاید ها
گاهی لازم است بگوییم...
"هر چه باداباد"


اس ام اس غرور داشتن
SMS ASHEGHANEH JADID 93



به خاطر دوست داشتن غرورتو بشکن
ولی به خاطر غرورت قلب کسی رو نشکن ...

  

اس ام اس عاشقانه تیکه دار
SMS ASHEGHANEH JADID 93



این روزها دوستت دارم ها دیگر قلب کسی را
به تپش وا نمیدارد و گونه ی کسی را سرخ نمیکند....
مشکل از دوست داشتن نیست
مشکل از تکرار است.....!


اس ام اس عاشقانه
SMS ASHEGHANEH JADID 93



به گمانم تو نیمی از منی که انقدر میخواهمت؛
وگرنه هر دوِ ما به یک اندازه خودخواهیم!


اس ام اس عاشقانه بوسه
SMS ASHEGHANEH JADID 93

بوسه هایت انار را می ترکاند ، نفس هایت سیب را می رساند
 آغوشت ابر را می باراند پاییزترینی تو !



اس ام اس عاشقانه دوستت دارم
SMS ASHEGHANEH JADID 93


قشنگترین نگاهم را
برایت کنار گذاشتم تا بدانی با تمام وجود دوستت دارم . . .



اس ام اس خواستن
SMS ASHEGHANEH JADID 93


دیگرازدنیا هیچ نمیخواهم
وقتی تو مرا میخواهی


اس ام اس خوشبختی
SMS ASHEGHANEH JADID 93

همیشه خوشبختی در بودن نیست
شاید برای من مردن بهترین خوشبختی دنیاست
ازامروز برای نبودنم دعا کن
شاید درآسمان کسی آمین گوی این دعا باشد



اس ام اس فلسفی شهریور 93
SMS ASHEGHANEH JADID 93



هرگز از کسی که همیشه با من موافق بود ، چیزی یاد نگرفتم . . .
( دکتر علی شریعتی )


اس ام اس 93
SMS ASHEGHANEH JADID 93
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد