جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس sms haye ziba 94

اس ام اس زیبا



اس ام اس بارون
sms haye ziba 94


من و باران ، من و دریا ، من و تو
من و شب‌بو، من و فردا، من و تو
دوباره عاشقی را می‌سراییم
من و مجنون ، من و لیلا ، من و تو


اس ام اس دوستت دارم زیبا
sms haye ziba 95


به اندازه تمام غنچه های سبز نوروزی
به اندازه گرمی لاله های سرخ تابستونی
به اندازه تمام برگهای زرد درختان پائیزی
به اندازه سفیدی برفهای سرد زمستونی
سبز و سرخ ، زرد و سفید
به اندازه چهار فصل وجود زندگی
بی نهایت ، جاودانه ، همیشگی
دوستت دارم .


اس ام اس زیبا
sms haye ziba 96


شادی هایم هدیه به تو ، “ اندک بودنش را خرده مگیر” . . .
این تمام سهمم از روزگار است . .

  

اس ام اس خاطرخواهی
sms haye ziba 94


آنکه خاطرت را میخواهد حتما نفسی میخواهد
 نفسم باش که خاطرت را خیلی میخواهم


اس ام اس عشق یعنی این
sms haye ziba 97


عشق یعنی جسم و جانم مال تو
 عشق یعنی پرسش از احوال تو
عشق یعنی از خودم من خسته ام
 عشق من ، به تو دل بسته ام


اس ام اس عاشقانه آسمان
sms haye ziba 94


تمنا دارم از آسمان که اگر حتی قطره ای خوشبختی بارید
 بر روی گونه ی تو باشد


اس ام اس قلبم فدات
sms haye ziba 94


قلبم فدای عزیزی که
دنیایی از دلتنگی را به امید یه لحظه دیدنش به جان میخرم


اس ام اس به یاد تو هستم
sms haye ziba 94


باز هم از یاد تو ، شعله به پا خواسته
 آتش سرخش ز نور ، قلب من آراسته
زردی روی مرا ، نیک تماشا نما
 شمع وجود من از دوری تو کاسته


اس ام اس دلتنگی شاعرانه
sms haye ziba 94


دلتنگم …
همین ! و این نیاز به هیچ زبان شاعرانه ای ندارد …


اس ام اس عشق واقعی
sms haye ziba 94


عشق این است که وقتی به درون چشمان فرد نگاه می کنید
به ناگهان تمام راه درون روح هایتان را طی کنید و هر دو این را بدانید.


اس ام اس باحال
sms haye ziba 94
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد