جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جدید 93 sms jadid 93

اس ام اس جدید



اس ام اس
جدید فاصله
sms jadid 93



ببین این اسمش دله ! اگه قرار بود بفهمه فاصله یعنی چی
 اگه قرار بود بفهمه که نمیشه ، میشد مغز ، دل دیگه ، نمیفهمه !


اس ام اس جدید درباره زندگی
sms jadid 93



تو را به رخ تمام شقایق ها میکشم و میگویم :
تا گل من هست زندگی باید کرد !


اس ام اس جدید خاطرات
sms jadid 93



میگن اگه عزیزی جزئی از خاطرات خوب زندگیت شد
برای بودنش ازش تشکر کن ، متشکرم که هستی !

  

اس ام اس جدید شعر عاشقانه
sms jadid 93



تو را من یاس و سنبل هم نگفتم
 و حسنت را به بلبل هم نگفتم
 تو زیباتر ز گلها بودی و من
 به تو نازک تر از گل هم نگفتم


اس ام اس جدید دوری و دلتنگی
sms jadid 93



ای دوست به خدا دوری تو دشوار است
 بی تو از گردش ایام دلم بیزار است
بی تو ای مونس جان ، دل ز غمت می سوزد
 دل افسرده ی من طالب یک دیدار است .


اس ام اس جدید دوستانه 93
sms jadid 93



دوستت دارم ها رو بگین
قبل از اینکه
به دوستت داشتم تبدیل بشن . . .


اس ام اس چشم تو
sms jadid 93



ای چشم تو از هرچه غزل گیراتر
 لبخند تو از خنده ی گل زیباتر
در برکه ی آرام تو حتی مهتاب
 صد بار ز خورشید شده والاتر
خوبان جهان آنچه تو داری دارند
 در عشق تو از یک یکشان بالاتر . .


اس ام اس جدید بی تابی
sms jadid 93



دل آرام را بی تاب میکنی! دل بی تاب را آرام !
آخرش نگفتی: تو ، دردی یا درمان ؟


اس ام اس جدید love
sms jadid 93



عشق یعنی موسیقی اسم تو
ساده اما تا ابد شنیدنی
یعنی تو که بی بهانه ، بی دلیل
بهترین دلیل عاشق شدنی…


اس ام اس جدید دوست داشتن تو
sms jadid 93

زندگی میکنم و برایش دلیل هم دارم

.

.

.

دوست داشتن تو!



اس ام اس جدید باحال
sms jadid 93
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد