جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جملات عاشقانه asheghaneh

اس ام اس عاشقانه



جملات عاشقانه و احساسی زیبا
asheghaneh



گاهی نیاز داریم
بیخیال شویم،بیخیال گذشته،بیخیال اینده،
بیخیال احساس،بیخیال اگرها و شاید ها
گاهی لازم است بگوییم...
"هر چه باداباد"


جملات عاشقانه زیبا
asheghaneh



به خاطر دوست داشتن غرورتو بشکن
ولی به خاطر غرورت قلب کسی رو نشکن ...


جملات عاشقانه کوتاه
asheghaneh



این روزها دوستت دارم ها دیگر قلب کسی را
به تپش وا نمیدارد و گونه ی کسی را سرخ نمیکند....
مشکل از دوست داشتن نیست
مشکل از تکرار است.....!

  

جملات عاشقانه جدید
asheghaneh



به گمانم تو نیمی از منی که انقدر میخواهمت؛
وگرنه هر دوِ ما به یک اندازه خودخواهیم!


جملات عاشقانه دلتنگی
asheghaneh



دلم دقیقاً واسه تو تنگ شده،
دلم عمیقاً واسه تو تنگ شده،
عشق شاید بازم یه کارى کنه،
عشق باید بازم یه کارى کنه،


جملات عاشقانه غمگین
asheghaneh



هیچکس
جز تو نمیتواند
نجاتم دهد
وقتی انگشتهایم میان
موج موهایت غرق میشود


جملات عاشقانه سنگین
asheghaneh



بچه شده ام
یاد بازی های کودکی کرده ام
آخر مدتی است در هوای تو تاب می خورم ...


جملات عاشقانه برای همسر
asheghaneh



در گلستان وجودم تو بدان شمع منی
نازنینم این را بدان همیشه در قلب منی . . .


جملات عاشقانه و احساسی
asheghaneh



قلبم آسمون میشه به شوق خوابیدن ستاره ی وجودت
کاش از میون همه ی ستاره ها سهیل نشی . . .


جملات عاشقانه و زیبا
asheghaneh



ستاره‏ ها نهفتم در آسمان ابرى
دلم گرفته ، اى دوست ! هواى گریه با من . . .‏
گر از قفس گریزم کجا روم ، کجا، من؟


جملات عاشقانه فیسبوکی
asheghaneh
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد