جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس فلسفی زیبا sms falsafi ziba

اس ام اس فلسفی



اس ام اس فلسفی انسانیت
sms falsafi ziba



دیر یا زود تجربه ی زندگی به ما می آموزد
که در درون بعضی از انسان ها
گاهی انسان دیگریست که
اورا هرگز نمیشناسی...


اس ام اس فلسفی انسان
sms falsafi ziba



قصه ها برای بیدار کردن انسان ها ساخته شدن
اما ما برای خوابیدن ازشون استفاده میکنیم....


اس ام اس فلسفی دنیا
sms falsafi ziba



در دنیایی که روزی روح خودم مرا ترک میکند انتظار از دیگران نباید داشت…

  

اس ام اس فلسفی درباره مادر
sms falsafi ziba



وقتی مادری را دیدم،
در خانه سالمندان
فهمیدم ،
می شود
خدا را هم
تبعید کرد ...


اس ام اس فلسفی در مورد زندگی
sms falsafi ziba



ما از عروسک هم کمتریم …
آنها مرده بودند و زندگی می کردند ، ما زندگی می کنیم و مرده ایم …


اس ام اس فلسفی خدایا
sms falsafi ziba



خدایا نمیدانم اینجایی که هستم تقدیر من است یا
تقصیر من است...


اس ام اس فلسفی توانستن
sms falsafi ziba



اگردیگران توانستن......
نگران نباش تو هم میتوانی....
و اگر تو توانستی مغرور نباش.....
دیگران هم میتوانن.....


اس ام اس فلسفی دل شکسته
sms falsafi ziba

شکستگی رفع بلاست...
ولی...
باور نمی کند دلم..


اس ام اس فلسفی عاشقانه
sms falsafi ziba


گاهی میتوان تمام زندگی را در اغوش گرفت
اگر تمام زندگی ات یک نفر باشد


اس ام اس فلسفی سلامتی
sms falsafi ziba


سلامتی کسی که “تصور” نبودنش ،
تلخ ترین “واقعیت” زندگی آدمه........



اس ام اس فلسفی جدید 93
sms falsafi ziba

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد