جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه برای عشقم SMS ASHEGHANE JADID

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس آغوش و بوسه
SMS ASHEGHANE JADID



دست هایت بوی آغــــــــوش
دلت بوی عــــــــشق
چشمانت بوی مــــــــهربانی
و لبانت بوی لبـــــــخند می دهد
چقدر معـــــــطری تو . . . !


اس ام اس عشق یعنی
SMS ASHEGHANE JADID



عشق یعنی . . .
تکثیر تــــــو در هر ثانیه از زندگی ام یعنــــــی
قشنگترین تکراری که هیچ وقت تکراری نمی شود . . .


اس ام اس عاشقانه برای مخاطب خاص
SMS ASHEGHANE JADID



چشمهایت حرف می زنند و لب هایت پلک
کدام را ببینم ؟! کدام را ببوسم ؟!

  

اس ام اس عاشقانه زیبا
SMS ASHEGHANE JADID



گاهی بـــــی دلیل نباش
گاهی بی دلیل بــــــــد باش
میترسم چشم بخوریم
آنقدر که با هم خوبـــــــــیم . . .


اس ام اس عاشقانه برای دوست دختر
SMS ASHEGHANE JADID



کار دیگری نداریم من و خورشید
برای دوست داشتنت
بیدار می شویم هرصبح !


اس ام اس عاشقانه برای عشقم
SMS ASHEGHANE JADID




باید ماند و به تـــــــو ثـــــــــابت کرد
با مـــــــــوی سپیـــد هم زیـــــــــبایی . . .


اس ام اس عاشقانه برای همسر
SMS ASHEGHANE JADID



تو ” با همه ی جهان فرق داری
و من عاشق همین حس تبعیضم !


اس ام اس عاشقانه جدید دوست داشتن
SMS ASHEGHANE JADID



عشـــــــق فقط عزیزم و دوسـتت دارم نیــــــــست
عشق اینه که تو هر شرایطی بـــــــــاهاش باشی
حتـــــــــی اگه نــــــــفهمه . . .


اس ام اس عاشقانه جدید زیبا
SMS ASHEGHANE JADID



نگاه . . .
بهترین زبان دنیاست . . . !
نگاهم کن
وقتی حواسم نیست . . .
نگــ ـــاهم کن !!


اس ام اس عاشقانه جدید 93
SMS ASHEGHANE JADID



کسی که عاشق توئه ،
هرگــــــــز نمی تونه غمتو ببینه !


اس ام اس عاشقانه جدید 94
SMS ASHEGHANE JADID

نظرات 1 + ارسال نظر
یه گل سه‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 02:10 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد