جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جمله های عاشقانه asheghaneh

اس ام اس عاشقانه




جمله های عاشقانه
asheghaneh



چشمهایت حرف می زنند و لب هایت پلک
کدام را ببینم ؟! کدام را ببوسم ؟!


جمله های عاشقانه
asheghaneh



گاهی بـــــی دلیل نباش
گاهی بی دلیل بــــــــد باش
میترسم چشم بخوریم
آنقدر که با هم خوبـــــــــیم . . .


جمله های عاشقانه
asheghaneh



کار دیگری نداریم من و خورشید
برای دوست داشتنت
بیدار می شویم هرصبح !

  

جمله های عاشقانه
asheghaneh



باید ماند و به تـــــــو ثـــــــــابت کرد
با مـــــــــوی سپیـــد هم زیـــــــــبایی . . .


جمله های عاشقانه
asheghaneh



تو ” با همه ی جهان فرق داری
و من عاشق همین حس تبعیضم !


جمله های عاشقانه
asheghaneh



تو که گفتی :
نقاش نیستی
پس چرا به تو فکر می کنم ،
دنیایم
رنگـــــــــی می شود


جمله های عاشقانه
asheghaneh



چگونه دنیا را نخواهم ؟
وقتی تو تــــــــمام دنیای منی . . .


جمله های عاشقانه
asheghaneh

به رسیدن فکر نمی کنم
به تــــــــــو فکر می کنم و میرســـــــم . . .


جمله های عاشقانه
asheghaneh


عشق
نه دادنی است
و نه گرفتنی
عشق شریک شدنی ست . . .


جمله های عاشقانه
asheghaneh


برای پیری عصا نمیخواهم . . .
تـــــــــو را میخواهم !
عصایم باش . . .



جمله های عاشقانه
asheghaneh
نظرات 3 + ارسال نظر
faezeh چهارشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 09:03 ب.ظ

آقا خیلی ناز بودن مرسییییییییییییی

غزل شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:18 ب.ظ

یلدا شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 04:16 ب.ظ

عالی بود

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد