جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس زیبا و جدید sms ziba va jadid

اس ام اس زیبا



اس ام اس زیبا و جدید
sms ziba va jadid



سخت است اتفاقی را انتظار بکشی
که خودت هم بدانی در راہ نیست ...


اس ام اس زیبا و عاشقانه
sms ziba va jadid

درازمی کشم وخیره میشوم به سقف...
اشکهایم میچکدوسرمیخورند ومیروند به جایی که توهمیشه می بوسیدی...


اس ام اس زیبا و دلنشین
sms ziba va jadid


کرم،زشت وتنهابود،پیله بست،پروانه شد!زیباشدورفت!!
آری حکایت توست بامن اوج گرفتی،شدی مال دیگری...

  

اس ام اس زیبا و با معنی
sms ziba va jadid


"تنها یک درد مانده بود ،
یک درد بی دوا
و آن خستگی و زدگی از زندگی بی مقصد و بی معنی بود ..."



اس ام اس زیبا و معنی دار
sms ziba va jadid


درونم غوغاست…ساده میشکنم..با یک تلنگر کوچک..
اینگونه نبودم…شدم..،!



اس ام اس زیبا و فلسفی
sms ziba va jadid


همچون بچه آهویی که از مادرش جدا نمیشود…
ً«غم» از «عشق» جدا نمیشود…
و من از تو…


اس ام اس زیبا و قشنگ
sms ziba va jadid

آنان که عشق را می فهمند عذاب میکشند
و آنان که عشق را نمی فهمند عذاب می دهند…



اس ام اس زیبا و غمگین
sms ziba va jadid


مشتی خاک برمیدارم…! شاید ،
این همان نیمه ی گمشده ی من است که خدا یادش رفته خلقش کنه . . .



اس ام اس زیبا و عاشقانه جدید
sms ziba va jadid


زندگى مسابقه نیست
زندگى یک سفر است و تو آن مسافرى باش که
در هر گامش ترنم خوش لحظه ها جاریست . . .


اس ام اس زیبا و دوستانه
sms ziba va jadid


بگودوستت دارم نترس من اسمان راگرفته ام به زمین نمی آید


اس ام اس زیبا 94
sms ziba va jadid
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد