جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس خنده دار مهر 93 sms khande dar

اس ام اس خنده دار



اس ام اس خنده دار مدرسه
sms khande dar



والا ما حاضریم آمونیاک خالص تنفس کنیم ولی بوی ماه مهر به مشاممون نرسه :))))


اس ام اس خنده دار مهر 93
sms khande dar



بعضی هام هستن وقتی دست تو دماغشون میکنن
دهنشون کج میشه و ۱۱۶ تا عصب صورتشون درگیر میشه


اس ام اس طنز
sms khande dar



طرف تور انداخته بود رو آسفالت ماهی بگیره بهش گفتن:
چقدر خری، اینجا ماهی نیست!!!! طرف میگه: من خر،!!ا
این حیف نونو چی میگی، یک ساعته وایستاده ازم ماهی بخره !!!

  

اس ام اس های یارو
sms khande dar



یارو داشت گریه میکرد. باباش پرسید چی شده؟ گفت: عاشق شدم!
باباش گفت حالا عاشق کی هستی؟ گفت: هرکسی که شما صلاح بدونی...


اس ام اس خنده دار سرکاری
sms khande dar



مامانه داشته واسه بچه اش لالائی میخونده
بعد از 15 دقیقه بچه میگه: خوب دیگه مامان دیگه چیزی نگو میخوام بخوابم!!!


اس ام اس خنده دار دکتری
sms khande dar

توی مطب آرامش خودتونو حفظ کنید وگرنه
مثل من از این سوتی های ناب میدین
خب هول شدم … گفتم :
آقای دکتر اسهال به روتون گلاب دارم !


اس ام اس خنده دار ضد پسر
sms khande dar


بهــشت' ﺯﯾﺮ ﭘﺎﯼ ﻣﺎﺩﺭﺍﻥ !!!
.
.
ﮐﺎﻣﻨﺖ ﻫﻢ ﮐﻪ ﺯﯾﺮ ﭘﺴﺖ ﺩﺧﺘﺮﺍﻥ !!!
.
..
ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﭘﺴﺮﺍ ﮐﻪ ﮐﻼً ﻧﻘﺶ ﻫﻮﯾﺞ ﺭﻭ ﺩﺍرن!


اس ام اس خنده دار جدید
sms khande dar


داشتم غصه میخوردم
.
.
توش مووووو بود دیگه نخوردم

اس ام اس خنده دار جدید 93
sms khande dar


ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺩﻻﯾﻠﯽ ﮐﻪ ﺳﺮﺧﭙﻮﺳتا
ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺑﻪ ﻗﻄﺎﺭﺍ ﺣﻤﻠﻪ ﻣﯽ ﮐﺮﺩﻥ
ﺍﯾﻦ ﺑﻮﺩﻩ ﮐﻪ ﺩﻭﺩ ﻗﻄﺎﺭ ﺑﻪ ﺯﺑﻮﻥ ﺍﻭﻧﺎ ﻓﺤﺶ
  بد میشده...!


اس ام اس خنده دار عاشقانه
sms khande dar


گفتم میخوای بری؟؟؟برو ولی بدون من بی تو میمیرم
تنهام گذاشت و رفت،ولی...
من هنوز هستم در خدمتتون ، خیلی مخلصیم ،چاکریم.والاااا



اس ام اس خنده دار آبان 93
sms khande dar
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد