جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس به سلامتی رفیق sms haye ziba




اس ام اس
به سلامتی رفیق
sms haye ziba



به سلامتی اونی که تیکه میندازه
تا بچه ها بخندن اما تا آخر کلاس باید دم در وایسه


اس ام اس به سلامتی جدید
sms haye ziba



به سلامتی اونایی که با هر چی بُر خوردن
آس موندن…


اس ام اس به سلامتی زیبا
sms haye ziba



به سلامتی کاج که تو اوج یخ بندون زمستون ذات سبزش رو نشون میده
وگرنه توی تابستون که هر علف هرزی ادعای سبزی داره..

  

اس ام اس به سلامتی تنهایی
sms haye ziba



به سلامتی اونو یارش…………..
منو یادش.


اس ام اس به سلامتی رفیقی
sms haye ziba



سلامتی رفیقی که وقتی بهش میگی دلم گرفته بیا بریم بیرون،
فقط یک کلمه میگه “ساعت چند؟؟ ”


اس ام اس به سلامتی عاشقانه
sms haye ziba



سلامتی اونایی که وقتی دونفری از خیابون رد میشن همیشه سمت چپ وایمیسن


اس ام اس های به سلامتی تنهایی
sms haye ziba



به سلامتی تنهاییم
که هروقت بهش خیانت کردم
بازم اومد سراغم!!


اس ام اس به سلامتی خودم
sms haye ziba

سلامتی خودم….
که بهتر از همه بلد بودم بهش دروغ بگم.
ولی نگفتم.


اس ام اس های به سلامتی خودم
sms haye ziba

سلامتی خودم…
که راحت می تونستم خیانت کنم..
ولی نکردم.


اس ام اس به سلامتی خودم
sms haye ziba



سلامتی خودم….
که تو بدترین شرایطش هم ترکش نکردم.


اس ام اس به سلامتی 93
sms haye ziba

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد