جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عرفانی و زیبا sms erfani

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس
عرفانی و زیبا
sms erfani


خدایا!
این عزت برای من بس است که تنها تو فقط خدای من باشی .
و این ذلت برای من بس است که تو را نداشته باشم و تو مرا به خود واگذاری.


اس ام اس عرفانی
sms erfani



قطاری سوی "خـــــــــدا" میرفت،همه مردم سوار شدند....به بهشت که رسیدن همه
پیاده شدن...و فراموش کردن که مقصد "خـــــــــــدا"بود نه بهشت...


اس ام اس زیبا
sms erfani



صدایت نمیکـــــنم که برگـــــردی ...
مهــــــم باشم ؛
خودت برمیگردی ... !

  

اس ام اس حقیفت تلخ
sms erfani



تنها گرگها نیستند که لباس میش می پوشند
گاهی پرستوها هم لباس مرغ عشق برتن می کنند..
عاشق که شدی کوچ میکنند


اس ام اس مهر 93
sms erfani

شرط عشق آن است که دلت آغوش بخواهد نه جسمت …


اس ام اس آبان 93
sms erfani


می خواهم یک دنیا بنویسم !
می نویسم : “تو”



اس ام اس آذر 93
sms erfani


همه گفتند:
بخشش از بزرگان است...
من بخشیدم و هیچ کس نگفت...
چقدر بزرگ شدی...
همه گفتند: بلد نبودی حقت رو بگیری...



اس ام اس دی 93
sms erfani


سه مرد در دنیا برای من زیباتریینند:
پدرم و انعکاس تصویرش در آیینه و
سایه اش , تمام



اس ام اس بهمن 93
sms erfani


گاهی اوقات....
حسرت تکرار یک لحظه
دیوانه کننده ترین
حس دنیاست...



اس ام اس اسفند 93
sms erfani


آرزوی خیلی ها بودم ............!
اما اسیر قدرنشناسی "یک" نفر شدم...........!



اس ام اس
sms erfani
نظرات 1 + ارسال نظر
HADIS جمعه 28 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:15 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد