جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

عکس عاشقانه فانتزی


عکس عاشقانه فانتزی


اگر دریای دل آبی ست

تویی فانوس زیبایش

اگر آیینه یک دنیاست

تویی معنای دنیایش


عکس عاشقانه


  


عکس های فانتزی و عاشقانه


تو یعنی یک شقایق را

به یک پروانه بخشیدن

تویعنی از سحر تا شب

به زیبایی درخشیدن


عکس عاشقانه


عکس فانتزی تنهایی


می دانم! آخر یک روز

خسته می شود از نیامدنش

شوخی که نیست! مگر آدم

چقدر می تواند که نیاید …


عکس عاشقانه


تصاویر فانتزی و زیبا


نذر کرده ام , که اگر تو بیایی

من بروم , چه نذر سنگینی !


عکس عاشقانه


عکس عاشقانه فانتزی جدید


گودی گونه هایت , دیوان اشعار من است

که شاه بیت غزل هایش , لبخند توست …


عکس عاشقانه


عکس عاشقانه فانتزی زیبا


تو نیامدی و همه ی

شعر های سپید من

سیاه شد …


عکس عاشقانه


عکس عاشقانه فانتزی بسیار زیبا


یک همیشه یک است. شاید در تمام عمرش نتواند بیشتر

از یک عدد باشد , اما بعضی اوقات می تواند خیلی باشد

یک نگاه . یک سرنوشت . یک خاطره . یک دوست …


عکس عاشقانه


عکس فانتزی عاشقانه غمگین


این روزها اگر خون هم گریه کنی

عمق همدردی دیگران با تو یک

کلمه است …. آخی ….


عکس عاشقانه


عکس فانتزی کارتونی عاشقانه


من زیاد فکر نمی کنم

گهگاهی فکر می کنم

اما هر موقع فکر می کنم

به تو فکر می کنم …


عکس عاشقانه


عکس فانتزی منظره


باور کن این ثانیه ها دست خودم نیست!

من پشت رد تو به یک بن بست می رم

حس میکنم این لحظه رو صدبار دیدم

من روبروی چشم تو از دست می رم


عکس عاشقانه


عکس فانتزی دخترونه


پروانه نیستم

اما سالهاست دور خودم میچرخم و میسوزم .

رفتنت در من شمعی روشن کرده است انگار


عکس عاشقانه


عکس فانتزی و عاشقانه


تویعنی یک کبوتر را

زتنهایی رها کردن

خدای آسمان ها را

به آرامی صدا کردن


عکس عاشقانه


منبع : پورتال جامع مهستان ارسال شده در دسته بندی عکس عاشقانه


عکس عاشقانه فانتزی


نظرات 1 + ارسال نظر
سمیه مطوری جمعه 28 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 06:25 ب.ظ

مرسی عکسها بی نظیر بودن

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد