جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه جدید sms asheghaneh jadid

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس
عاشقانه جدید
sms asheghaneh jadid



کسی نشانی بهشت ​​را نداشت ...
و خداوند "مادر"
را آفرید!


اس ام اس عاشقانه جدید 93
sms asheghaneh jadid



دلت را از شیشه بساز ولی به سنگها بگو دلم از فولاد است


اس ام اس عاشقانه جدید 94
sms asheghaneh jadid



همیشه فکرکن تو یه دنیای شیشه ای زندگی می کنی
پس بطرف کسی سنگ پرتاب نکن
چون اولین چیزی که میشکنه دنیای خودته ...

  

اس ام اس عاشقانه جدید 95
sms asheghaneh jadid



♥ درتنهایی هایت مراقب آدمهایی که نزدیکت می شوند باش
گاهی دورتر از این حرفها هستند ♥


اس ام اس عاشقانه جدید 96
sms asheghaneh jadid



در برابر نگاه گرگ ها شیر نمی نالد ...
سکوت خویش را حفظ میکند،
فقط در شب است که شیر می گرید.


اس ام اس عاشقانه جدید 97
sms asheghaneh jadid



در زندگی حقایقی هست که می شود فهمید ولی نمی شود فهماند ...
آدم ها وقتی تو را نمی فهمند ترجمه ات میکنند، اما به زبان خودشان ...


اس ام اس عاشقانه جدید 98
sms asheghaneh jadid



بی فایده است بگم که برگرد
شدی همه دار و ندارش
تازه ی بدبختی همینه
که خیلی خوشبختی کنارش


اس ام اس عاشقانه جدید 99
sms asheghaneh jadid



به نبودنت عادت کرده ام اما
مشکل اینجاست که به بودنت کنار کسی جز خودم
عادت نمیکنم ...


اس ام اس عاشقانه
sms asheghaneh jadid



زمان همه چیز را حل می کند
اما انگار ساعت دنیا ...
خواب است!


اس ام اس عاشقانه مهر 93
sms asheghaneh jadid



وقتی به عقب بر میگردی متوجه میشی که جای
بعضیا الان که تو زندگیت خالی نیست هیچ، اون موقعشم زیادی بوده!


اس ام اس عاشقانه جدید و زیبا
sms asheghaneh jadid

نظرات 3 + ارسال نظر
پارمیس چهارشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:54 ب.ظ

مرسی جالب بود

عاشق پنج‌شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 04:28 ب.ظ

مرسسی

الی جمعه 28 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:24 ب.ظ

عالی بود

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد