جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جملات عاشقانه matne haye deltangi


اس ام اس عاشقانه



جملات عاشقانه
matne haye deltangi


ما که همسایه ی اشکیم ولی با دل تنگ
 گر لبی خنده زند یاد شما می افتیم


جملات عاشقانه زیبا
matne haye deltangi


نا له پنداشت که در سینه ی ما جا تنگ است
رفت و برگشت سراسیمه که دنیا تنگ است


جملات عاشقانه کوتاه
matne haye deltangi


عشق یعنی با چشم بسته کسی را دیدن و از بین همه دلتنگ یک نفر شدن . . .

  

جملات عاشقانه
matne haye deltangi


سه شاخه گل برات میفرستم
یکی از طرف خداوند که نگهدارت باشه
دومی از طرف دلمه که دوستت داره
و سومی از طرف چشامه که دلتنگ دیدارت شده


جملات عاشقانه جدید
matne haye deltangi


هر چند که دلتنگ تر از تنگ بلورم
با کوه غمت سنگ تر از سنگ صبورم
یک عمر پریشانی دل بسته به مویی است
تنها سر مویی ز سر موی تو دورم


جملات عاشقانه سنگین
matne haye deltangi


به نام خدایی که هستی را با مرگ ، دوستی رابی رنگ ، زندگی را با رنگ
عشق را رنگارنگ ، رنگین کمان را هفت رنگ ، شاپرک را صد رنگ ...
و من را دلتنگ دوستان آفرید ...


جملات عاشقانه مهر 93
matne haye deltangi


داشتم اشک هایم را روی نامه ای عاشقانه با قطره چکان جعل می کردم
خاطرم آمد شاید دلتنگ خنده هایم باش
ببخش اگر این روز ها عشق با گریستن اثبات می شود …


جملات عاشقانه و غمگین
matne haye deltangi


خدایا دلم گرفته ، میان این همه آرزوها
 دلتنگ ترین بنده ات را دریاب . . .


جملات عاشقانه و زیبا
matne haye deltangi


دلتنگ خنده های بهارانت در کوچه خزان زده دلم
نگاه مهربانت را به انتظار نشسته ام
یک شب از کوچه خیالم بگذر شاید عطر گیسویت خواب پریشانم را التیم ببخشد.


جملات عاشقانه و تیکه دار
matne haye deltangi


زندگی قشنگه اگه با تو باشه...
مرگ قشنگه اگه برای تو باشه...
دلتنگی قشنگه اگه به خاطر تو باشه...
من قشنگم اگه با تو باشم اما تو هرجور که باشی قشنگی


جملات عاشقانه و کوتاه
matne haye deltangi


دیگه به نبودت عادت کرده بودم
خو دمو با خیالت راحت کرده بودم
دو باره زد به سرم شعر دلتنگی بگم
برای دل خو دم شعر غریبی رو بگم


جملات عاشقانه و احساسی زیبا
matne haye deltangi

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد