جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جملات دلتنگی sms deltangi farsi

اس ام اس دلتنگی



جملات دلتنگی
sms deltangi farsi



سرگیجه بهانه بود ، میخواستم با تمام وجودم احساس کنم تکیه گاهمی !


جملات دلتنگی زیبا
sms deltangi farsi

خیلی دلتنگتم ، اما ...
نمیدانم "خیلی" را چگونه بنویسم که "خیلی" دیده شود


جملات دلتنگی عاشقانه
sms deltangi farsi



مرا در آغوشت بفشار
بگذار دل ضعفه بگیرم
از اینهمه عاشقانه های محکم ِ تو . . .

  

جملات دلتنگی و تنهایی
sms deltangi farsi



به سلامتی اونی که وقتی میدونه رو چیزی حساسی یا از کاری بدت میاد
حواسش هست که ناراحتت نکنه !


جملات دلتنگ کننده
sms deltangi farsi



دلم از درد دنیا تنگ تنگ است
چرا درها به رویم سنگ سنگ است
در این دنیا ندیدم روز خوبی
چقدر رفتن از این دنیا قشنگ است


جملات دلتنگی و دوری
sms deltangi farsi



کاش میدانستم چطور به صبح برسانم تمام شبهایی را که با رفتنت یلدا شدند


جملات دلتنگی و انتظار
sms deltangi farsi



نه کسی منتظر است ...
نه کسی چشم به راه ...
نه خیال گذر از کوچه ی ما دارد ماه
وقتی از عشق نصیبی نبری غیر از آه


جملات تیکه دار
sms deltangi farsi



قسمت نشد دستشو بگیرم ، اما اون روزای آخر خوب مچشو گرفتم !


جملات دوستانه
sms deltangi farsi



کاش باورت نشود
چقدر دوستت دارم
تا تمام عمر
آن را به تو ثابت کنم...!


جملات عاشقانه
sms deltangi farsi



زن نیستم اگر زنانه پای عشقم نایستم
از قبیله زلیخا آمده ام
آنقدر عشقت را جار می زنم تا خدا برایم کف بزند
مردانه دوستم داری ؟


جملات تیکه دار سنگین
sms deltangi farsi



هر دو خالی بودند
سر من از عقل
که تو را دوست داشت !
قلب تو از عشق
که مرا دوست نداشت !


جملات آغوش عاشقانه
sms deltangi farsi



من ، مسئله ای ساده هستم ، حل می شوم ...
روزی در آغوشت !


جملات دلتنگی مهر 93
sms deltangi farsi

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی جمعه 11 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 01:33 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد