جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه آبان 93 sms asheghaneh aban 93

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس
عاشقانه آبان 93
sms asheghaneh aban 93


در جستجوی تو چشمانم از نفس افتاد
در کجای جغرافیای دلت ایستاده ام که خانه ام ابری است…


اس ام اس عاشقانه آبان 94
sms asheghaneh aban 93



دیشب که باران آمد …
میخواستم سراغت را بگیرم …
اما خوب میدانستم این بار هم که پیدایت کنم ، باز زیر چتر دیگرانی


اس ام اس عاشقانه آبان 95
sms asheghaneh aban 93



گاه کوچکم می بینی و گاه بزرگ…
نه کوچکم و نه بزرگ؛ خودت هستی که دور می شوی و نزدیک…

  

اس ام اس عاشقانه آبان 96
sms asheghaneh aban 93



آهنگ زنگ من روی موبایلت با بقیه فرق داشت
 ولی آهنگ زنگت رو موبایلم مثل بقیه بود
تو به خاطر اینکه بفهمی منم و من به خاطر اینکه فکر کنم تویی…


اس ام اس عاشقانه آبان 97
sms asheghaneh aban 93



آهنگ ها تنهایی را تسکین می دهند اما تسکین تنهایی تسکین درد نیست


اس ام اس عاشقانه آبان 98
sms asheghaneh aban 93



برهنه می آئیم ، برهنه می بوسیم ، برهنه می میریم
با این همه عریانی ، هنوز قلب هیچکس پیدا نیست


اس ام اس عاشقانه آبان 99
sms asheghaneh aban 93



در درون ذهن من هرگز نمیمیرد کسی
مرگ مرا ماتم و غم نمیگیرد کسی …
رفته ام من سال ها از خاطرات این و آن
یک سراغ ساده هم از من نمیگیرد کسی….!


اس ام اس عاشقانه آبان
sms asheghaneh aban 93



ای کاش دلم پنجره ای دیگر داشت
ای کاش خدا فقط شقایق می کاشت
ای کاش یکی می آمد و غم ها را
از قلب اهالی زمین برمیداشت….


اس ام اس عاشقانه
sms asheghaneh aban 93



میان عابران تنهاتر از من هیچ کس نیست
کسی اینجا به فکر این غریبه در قفس نیست
دلم امشب برای خنده هایت تنگ تنگست
فقط درون آغوش تو مردن زیباست….


اس ام اس آبان 93
sms asheghaneh aban 93



تو کی هستی که همه فکر و خیالم شده تو
تو شدی زندگی من ، همه یادم شده تو
یاد تو در خاطراتم وقتی پیدا می شود
می رود دنیا ز یادم چون که یادم شده تو


اس ام اس 93
sms asheghaneh aban 93



دنیای آدم برفی ها دنیای ساده ایست
اگر برف بیاد هست ، اگر برف نیاید نیست
مثل دنیای من ، اگر تو باشی هستم ، اگر نباشی …!


اس ام اس
sms asheghaneh aban 93



عجیب است دریا…
تا آدم را غرق خود می کند آن را پس می زند!


اس ام اس عاشقانه آبان 93
sms asheghaneh aban 93
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد