جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های عاشقانه و معنادار sms asheghane va manadar

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس های عاشقانه و معنادار
sms asheghane va manadar



لبخند بزن که لبخندت
اشک دنیا را در می آورد
در مقابل زندگی زانو نزن
بدان ایستادنت...
بدتر از هزار فحش به این دنیاست


اس ام اس های عاشقانه
sms asheghane



بر روی بوم زندگی هر چیز میخواهی بکش
زیباو زشتش پای توست تقدیر را باور نکن
تصویر اگر زیبا نبود نقاش خوبی نیستی


اس ام اس های معنادار
sms manadar



در تمام لحظه هـایـم
تکـرار میشـوی...
امــا ؛
تکـراری نمیـشوی

  

اس ام اس های زیبا و معنادار
sms ziba va manadar

دنیایت را با من عوض میکنی ؟؟
فقط برای چند ساعت ... میخوام بدونم تو که همه دنیای منی... من در دنیای
تو چگونه ام ؟؟؟


اس ام اس های عاشقانه و عرفانی
sms asheghane va erfani

خدایا چرا در این روزها باید در حسرت عشق و محبت باشیم
عشقی که تو در وجود همه قرار دادی و احساسی که همه بتوانند عاشق شوند !


شعر عاشقانه و معنادار
sms asheghane va manadar

من شاعرم! حال مرا عالم نمی‌فهمد
جز تو کسی چیزی از اشعارم نمی‌فهمد
کشف جدید روزگار ما تو هستی که
برق نگاهت را ادیسون هم نمی‌فهمد!  


اس ام اس های عاشقانه جدایی
sms asheghane va jodaye

توی جدایی ها همیشه اونی که کمتر عاشقه بهتر حرف میزنه..


اس ام اس عاشقانه و دلدادگی
sms asheghane va deldadegi

  بــه هـــرکــس مـــی گـــویـــم “تـــــو“
بـــه خـــودش مــیــگـــیــرد. . .!
امـــا نـــمـــی دانــــــد کــــــه
هــیـــچ کــس بـــرای مـن
“تـــــــو” نمی شود


اس ام اس عاشقانه
sms asheghane

شمردن ستاره ها سخت نیست ،اگر تـو
بگویی به اندازه ی ستاره های آسمان دوستم داری …


اس ام اس های تیکه دار
sms tikedar



عشـق اون نیست که در اوج رابطه پاک بمونی
عشـق اونه که در اوج اختلاف، خـیانـت نـکنی...


اس ام اس های عاشقانه و معنادار
sms asheghane va manadar

نظرات 1 + ارسال نظر
نرگس چهارشنبه 9 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 08:04 ب.ظ

مررررررررررررررررررررررررررررررررررسی خوب بود

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد