جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس غمگین و جدید sms ghamgin va jadid

اس ام اس غمگین



اس ام اس
غمگین و جدید
sms ghamgin va jadid



روی هرکی دست گذاشتیم
روی ما پا گذاشت


اس ام اس غمگین و گریه
sms ghamgin va jadid

 

بچه ای گریه میکرد و میگفت :
هیچ کسی با من بازی نمیکنه!
تو دلم گفتم:
 تو بزرگ شو روزگار بازیهای زیادی باهات میکنه
 

اس ام اس غمگین و تنهایی
sms ghamgin va jadid



من در آینه نگاه کردم
دیدم هیهات
تا  نهایت تنهاست

  

اس ام اس غمگین و تنها بودن
sms ghamgin va jadid

 

درد من تنهاییم نیس
درد من اینه که حتی
عزیز ترین دوستامم نمیتونن
درکم کنن


اس ام اس غمگین و بغض
sms ghamgin va jadid



بغض میکنم از ترس روزهایی که سهممان از هم فقط یک یادش بخیر باشد


اس ام اس غمگین و دردناک
sms ghamgin va jadid



بغض هایم رابه آسمان سپرده ام, خدا به خیرکند باران امشب را


اس ام اس غمگین و جدید
sms ghamgin va jadid



هرچه می روم نمی رسم نکند من باشم کلاغ آخر غصه ها


اس ام اس غمگین و جدید
sms ghamgin va jadid



هـمـیـشـه گـفـتـم :
بـعـضـی درد و دلـهـا گــوش نـمـیــخـواد
آغـــوش مــیـخـواد


اس ام اس غمگین و جدید
sms ghamgin va jadid



به سلامتی اونیکه میبینه عشقش واسه یکی دیگه میخنده اما
بغض گلوشو قورت میده و اروم زیرلب میگه:بیمعرفت چقد قشنگ میخنده


اس ام اس غمگین و جدید
sms ghamgin va jadid



آلیس نیستم اما
مردم این سرزمین خیلی برام عجیبن


اس ام اس غمگین و جدید
sms ghamgin va jadid

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد