جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس بی وفایی جدید

اس ام اس بی وفایی



اس ام اس بی وفایی جدید


کلاس عشق ما دفتر ندارد شراب عاشقی ساغر ندارد
بدو گفتم که مجنون تو هستم هنوز آن بی وفا باور ندارد

اس ام اس بی وفایی جدید

در رفاقت با وفا بودن شرط مردانگی است
ورنه با یک استخوان صد سگ رفیقت می شوند

اس ام اس بی وفایی جدید

چندی ست که بیمار وفایت شده ام
در بستر غم، چشم به راهت شده ام
این را تو بدان گر بمیرم روی
مسئول تویی که من فدایت شده ام

  

اس ام اس بی وفایی جدید

شنیدم سخن ها ز مهر و وفا ، لیک
ندیدم نشانی ز مهر و وفایی

اس ام اس بی وفایی جدید

خوشا آنان که در بازار گیتی خریدار وفا بودند و هستند
خوشا آنان که در راه رفاقت رفیق با وفا بودند و هستند . .

اس ام اس بی وفایی جدید

به بزرگی گفتم زندگی چند بخش است ؟
 گفت : دو بخش ، کودکی و پیری ،گفتم : پس جوانی چه شد ؟
گفت : با بی وفایی ساخت با عاشقی سوخت و با جدایی مرد

اس ام اس بی وفایی جدید

من از بازی نور در  وادی بی قلب ظلمت ها نمی ترسم
من از حرف جدایی ها
مرگ آشنایی ها
من از میلاد تلخ بی وفایی ها می ترسم

اس ام اس بی وفایی جدید

معرفت جاه و مقام نیست به هر کس ندهند
معرفت راه و مرامیست که به هرکس ندهند
معرفت عشق خدائیست به هر نفس ندهند
معرفت بذر نشکفته عشقیست به نا رس ندهند

اس ام اس بی وفایی جدید

تو ای سمبل معرفت ! کجایی ؟ سلام
این هم رسم توست ، دوستی بی کلام
ندیدم کسی ، هیچ مانند تو
یک روز خوب ، یک روز بد … بی مرام

اس ام اس بی وفایی جدید

چه شده؟ ای دل دیوانه هوایش کردی؟
با دو چشمان پر از اشک صدایش کردی؟
گفته بودم که دلش معدن بی معرفتی ست
تو نشستی و دلت خوش به وفایش کردی؟

اس ام اس بی وفایی جدید
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد