جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس دلتنگی جدید

اس ام اس دلتنگی



اس ام اس دلتنگی جدید

اگر دلتنگی کم آوردی غصه نخور! من به جای هر دویمان دلتنگتم!!

اس ام اس دلتنگی

گاه گاهی که دلم تنگ و نگاهم ابری است ، کاش میشد که تو را میدیدم

اس ام اس دلتنگی جدید

من اینجا بس دلم تنگ است ، و هر سازی که می بینم بد آهنگ است
 بیا ره توشه برداریم قدم در راه بی برگشت بگذاریم
 ببینیم آسمان هر کجا آیا همین رنگ است..

  

اس ام اس دلتنگی جدید

اشک چشمام جمع شده ، یواش یواش سنگ شده
خبر داری چه اندازه ، دلم برات تنگ شده ؟

اس ام اس دلتنگی جدید

دلتنگم دلتنگ از لحظه های بی تو سر کردن
دلتنگ ازبودو نبود روزایی که همیشه دردن
دلتنگ از چشمای قشنگت که هیچوقت دروغ نمی گن
دلتنگ از چشمای خیسم که باید تا ابد اشک بریزن …

اس ام اس دلتنگی جدید

میدونی چراغروب سرخه؟ چون می بینه ما ازهم دوریم آتیش می گیره.

اس ام اس دلتنگی جدید

فکرکردی sms فرستادم کارم پیشت لنگه یا دستم زیرسنگه؟ نه گلم دلم واست تنگه.

اس ام اس دلتنگی جدید

دلتنگی بد نیست , یادگاریست از آنهایی که دوستشان داریم و دورند

اس ام اس دلتنگی جدید

حس نبودن کسی است که تمام وجودت یکباره تمنای بودنش رامیکنددلتنگتم

اس ام اس دلتنگی جدید
خیاط خوبی ست خدا
اما
دل مرا، به عمد یا سهو،نمی دانم!!…
شاید بی هوا
تنگ به سینه ام کوک زد…

اس ام اس دلتنگی جدید
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد