جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس دلتنگی آبان 93

اس ام اس دلتنگی



اس ام اس دلتنگی آبان 93

دلتنگی تنها نصیب من بود از تمام زیبایی هایت....

اس ام اس دلتنگی آبان 93

نمیدانم از دلتنگی عاشقترم یا از عاشقی دلتنگ تر
فقط میدانم در آغوش منی ، بی آنکه باشی

و رفتی ، بی آنکه نباشی....

اس ام اس دلتنگی آبان 93

نگاهت کافیست تا دوباره در هوای آمدنت بمیرم
تو همیشه دعوتی ، راس ساعت دلتنگی

  

اس ام اس دلتنگی آبان 93

در جستجوی تو چشمانم از نفس افتاد
در کجای جغرافیای دلت ایستاده ام که خانه ام ابری است
همیشه دلتنگ توام.

اس ام اس دلتنگی آبان 93

آسمانم دلم برای تـو، آنقدر تنگ می شود
که آغـوشم

برایـــش کهکشان است !!

اس ام اس دلتنگی آبان 93

خیلی خیلی خوش اومدی برات مسیج دلتنگی گذلشتم امیدوارم دلت تنگ نباشه هیجوقت

اس ام اس دلتنگی آبان 93

چندیست زیاران قدیمی خبری نسیت

از آن خوبی و محبت اثری نیست
چشمم به در و گوش به گوشی و دلم تنگ

در کوچه تنهایی ما رهگذری نیس

اس ام اس دلتنگی آبان 93

بند بند دل بنده به بند بند دلت بنده دلبند دل بنده دل من برات تنگه

اس ام اس دلتنگی آبان 93

غروبا وقتی که خورشید ته دریا میمیره،

دلم از دوری تو قد یه دنیا میگیره…

اس ام اس دلتنگی آبان 93

با مداد کودکیم مینویسم دلتنگتم چون هیچگاه کودکی دروغ نمیگوید

اس ام اس دلتنگی آبان 93

بدترین دلتنگی اینه که یکی رو احساس کنی، اماکنارش نباشی……

اس ام اس دلتنگی آبان 93
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد