جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

مطالب طولانی عاشقانه

اس ام اس عاشقانه



مطالب طولانی عاشقانه

شاید امروز پایان غصه هایم باشد

هرچند خاطرات،جزئی از

نوشته های آشفته ی خیالاتم اند

اما نمیگذارم از زیبایی دفترم بکاهد

خاک که خورد،عتیقه ای تجربه انگیز

عبرتی برای تمام زندگی ام خواهد شد

  

مطالب طولانی عاشقانه

چقدر حسود است لامصب

بارها با آمدن اسم هایی

قلبم تیر میکشید..

این حدیث نو را دیگر

چگونه باید روایتش کنم؟

اما میگذارم ناگفته بماند

با یک پایانی بی سروصدا

مطالب طولانی عاشقانه

دیگه اون حس همیشگی نیست

زیاد دنبالش گشتم

اما انگار

آب شده رفته زیر زمین

همون حسی ک

میگفت دوست دارم

میگفت تو نباشی میمیرم...

خیلی وقت بود این حسه قدیمی

کهنه شده بود

اما حتی غبارشم

دیگه روی قلبم نیست

پاک شده رفته...

مگر اینک خودت بار دیگه

یه حس نو برام بیافرینی...

مطالب طولانی عاشقانه

زندگی مانند قلمیست

در دستان تو

بنـــــــــویس...

روی هرچه خواستی

اما در انتخاب جمله اش

دقت کن....

مطالب طولانی عاشقانه

هرچه میخواهند بگویند

من که دوستت دارم

با همه ی مشکلات پیش رویش

فقط تنها امیدم را

میسپارم ب خدا

خودش بزرگ است...

مطالب طولانی عاشقانه

افسوس! ، راست میگوید

شاید جفت نیستند

ستاره های بختمان را میگویم

اگر نه پس چرا این همه سنگ ریخته

در راه وصلِمان...؟

اما باورش حتی برای من هم خیلی سخت است

مطالب طولانی عاشقانه

ای عزیزم در آن باغ که

هزاران گل روییده است...

فقط عطر تو مست کند

این من را...

قسم ب عشقمان

با چشم خویش جز تو

من نمیبینم

هیچکس دیگر را...

مطالب طولانی عاشقانه

نمیدانم عیب از کیست ک دیگر

بودنش مستم نمیکند

حرفهایش گیرایم نیست

نگاه هایش چشمم را نمیگیرد

شاید خودش میداند که وجودش

برای من دروغین شده است

مطالب طولانی عاشقانه

حس میکنم دنبال راهی

برای گریز هستی

اما من تمام درها را

ب روی تو بسته ام

و تو درمانده تسلیم شده ای

از طرفی مینمایی که دوستم داری

که مبدا چینی نازک دلم

ترک بردارد

چون نه ماندنمان معلوم است

نه رفتنمان

مطالب طولانی عاشقانه

معجزه نــگاه توســـت
هربار که نگاهت به سمت مــن میفتد
بار دیگر مــومــن میشوم
به دینِ تـــو...

مطالب طولانی عاشقانه
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد