جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های غمگین و مطالب احساسی تیکه دار

عکس قلب عاشقانه



اس ام اس های غمگین و مطالب احساسی تیکه دار

استخوان هایم را به دانشمندان بسپارید …
شاید بفهمند نه یخبندانی بود نه بیماری مهلکی !
من از دوری تو منقرض شدم …

  

اس ام اس های غمگین و مطالب احساسی تیکه دار

کاش بودی تا من نیز چیزی برای از دست دادن داشتم …

اس ام اس های غمگین و مطالب احساسی تیکه دار

من مرده ام … به نسیم خاطره ای ، گاهی تکانی می خورم … همین

اس ام اس های غمگین و مطالب احساسی تیکه دار

نمیدانی چه حالب دارم “من” وقتی که از “من” حال “تو” را میپرسد…

اس ام اس های غمگین و مطالب احساسی تیکه دار

من که به هیچ دردی نمیخورم …
این دردها هستند که چپ و راست به من میخورند …

اس ام اس های غمگین و مطالب احساسی تیکه دار

اولین خنده ز بی دردی بود
آخرین گریه ز بی درمانی

اس ام اس های غمگین و مطالب احساسی تیکه دار

به من گفت برو گورِت رو گم کن …
و حالا هر روز با گریه به دنبال قبر من می گردد !
کاش آرام پیش خودت و زیر زبانی می گفتی :
“زبانم لال !”

اس ام اس های غمگین و مطالب احساسی تیکه دار

گاهی از خیال من گذر می کنی …
بعد اشک می شوی …
رد پاهایت خط می شود روی گونه ی من …

اس ام اس های غمگین و مطالب احساسی تیکه دار

آنکه می رود فقط می رود ولی آنکه می ماند درد می کشد
غصه می خورد ، بغض می کند ، اشک می ریزد و تمام اینها
روحش را به آتش می کشد و در انتظار بازگشت کسی که
هرگز باز نخواهد گشت آرام آرام خاکستر می شود …
آری ، این است خاصیت عشق یک طرفه …

اس ام اس های غمگین و مطالب احساسی تیکه دار

دیار عاشقی هم شهر هرت داره !
خیلی راحت دل می دزدن ، دل می برن ، دل می شکنن …

اس ام اس های غمگین و مطالب احساسی تیکه دار
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد