جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جملات زیبا در مورد تنهایی




جملات زیبا در مورد تنهایی

تو تنها کسی هستی واسم مونده تو دنیا
میگیره وقتی نیستی دلم تو خواب و رویا

آره مهر و محبت به هر دردی علاجه
عزیزم به وجوده تو خیلی احتیاجه

  

جملات زیبا در مورد تنهایی

با تو زمستان هم لحظه ها شکوفه می زنند
انگار که هر ثانیه آغاز بهاری است برای رسیدن به تو

جملات زیبا در مورد تنهایی

می مونم یه هم نفس برای تو
می ریزم زندگیمو به پای تو

میخونم از عشق بی مثال تو
نمیشه قافل باشم از حال تو

جملات زیبا در مورد تنهایی

میتونم از نگاه مایله تو
بفهمم چی میگذره تو دله تو

بیا که دلم فقط با دل تو پر می کشه
دل من بدون تو نمی تونه نمی کشه !!

جملات زیبا در مورد تنهایی

حتی اگه نباشم مناسبت
هستم همیشه دیگه مراقبت

حالا به لطف عشق تو عاشقم
تو یه چیزه دیگه ای موافقم !!

جملات زیبا در مورد تنهایی

بگیر از من تو این دل یادبودی
که تنها لایق این دل تو بودی

هزاران خواستند این دل بگیرند
ندادم چون عزیز دل تو بودی

جملات زیبا در مورد تنهایی

ندارم من نظر، جز بر نگاهت
ندارم من طلب، جز روی ماهت

ندارم من دلی، جز عاشق تو
نباشم من دمی، جز در پناهت

جملات زیبا در مورد تنهایی

دلم را ساده گیر آورده ای تو
نه مستاجر ، اسیر آورده ای تو

تمام رهن قلبت پیش پیش است
نگو بازم که دیر آورده ای تو....!

جملات زیبا در مورد تنهایی

در عشق تو نیست میشوم بعد از تو
در مغلطه بیست میشوم بعد از تو

لا قید و لا مذهب و لا...لا..لا..لا...
بی شک نهیلیست میشوم بعد از تو

جملات زیبا در مورد تنهایی

نه سرو و نه باغ و نه چمن می خواهم
نه لاله نه گل نه نسترن می خواهم

خواهم ز خدای خویش کنجی خلوت
من باشم و آن کسی که من می خواهم

جملات زیبا در مورد تنهایی
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد