جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

مطالب زیبا و خواندنی




مطالب زیبا و خواندنی

چقدر شب اضافه می آید وقتی تنهایی!!!

مطالب زیبا و خواندنی

اگر در رفاقت گناه کرده باشیم نیاز به زندان نیست
همین حسرت دیدار کـــــــافیست!

  

مطالب زیبا و خواندنی
سرم را روی شانه ات بگذار تا همه بدانند
همه چیز زیر سر من است...

مطالب زیبا و خواندنی

بگذارید برود...
همسفر من نشد...
در به در آه من که میشود...

مطالب زیبا و خواندنی

یه هم نمیرسیم...!
اما...
بهترین غریبه ات می مانم...
که تو را همیشه دوست خواهد داشت...

مطالب زیبا و خواندنی

عجـــــــــب...
عجب کلمه ی مظلومیست قسمت بار همه نامردی ها را به دوش میکشد

مطالب زیبا و خواندنی

گلی که محبوب خداوند باشد بدون باران هم رشد میکند
تقدیم به تو که بی باران هم "همیشه گلی"

مطالب زیبا و خواندنی

زبان اگر زبان عشق باشد
تشنگی هم می تواند سرور آبهای جهان شود

مطالب زیبا و خواندنی

چه حماقتی!
مــرا یاد نمیکند...
ولی باز میخواهمش...
چه غرور بی غیرتی دارم...

مطالب زیبا و خواندنی

به تو احتیاج دارم باورم داری اگه
به تو احتیاج دارم مث هر روزه دیگه

به تو احتیاج دارم با منه دلت اگه
بی تو لحظه های عمرم سپری میشه مگه

مطالب زیبا و خواندنی
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد