جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

متن و اس ام اس زیبا




متن و اس ام اس زیبا

بلند ترین فریاد دنیا،
اشکی است که بی صدا،
از گوشه ی چشم جاری میشود!

  

متن و اس ام اس زیبا

دهن به دهن خاطره ها که میشوم ...

برای تلافی شکل "تو" میشوند ...
آنوقت ازپا در می آیم

و
پیششان کم می آورم!

هرکسی ...
یک نقطه ضعفی دارد دیگر ...

متن و اس ام اس زیبا

دلم
برای رد پایمان،
کنار هم تنگ شده. . .

متن و اس ام اس زیبا

دوباره سکوتی زیبا
کنجی دست نیافتنی

و شنیدن سرودی زیبا از دم و بازدمت
که برهم میزنند تمام افکارم را ...

متن و اس ام اس زیبا

"تو"
تکرار نمی شوی،
این منم که ...
.
.
.
.
هر روز دلبسته تر می شوم!

متن و اس ام اس زیبا

نمی خواهم بجز من دوست دار دیگری باشی
نمی خواهم برای لحظه ای حتی به فکر دیگری باشی

نمی خواهم صفای خنده ات را دیگری بیند
نمی خواهم کسی نامش به لبهای تو بنشیند

نمی خواهم به غیر از من بگیرد دست تودستی
نمی خواهم کسی یارت شود در راه این هستی

متن و اس ام اس زیبا

به چشمانت خیره میشوم
برق چشمانت هوش از سرم میبرد

گویی شرابی هفت ساله نوشیده باشم
تو کیستی که اینگونه مرا مست و مدهوش خود کرده ای؟

نمیدانم!
بی گمان تو زاده ی عشقی و من مجنون و شیدای توم

متن و اس ام اس زیبا

آن گاه که در آغوش تو بود. . . . . . فرشته اش میخواندے
حالا که در آغوش دیگریست. . . . فاحشہ ؟؟؟؟

متن و اس ام اس زیبا

تنهایی مال آدم های شریف است!
هرزه ها هیچ وقت تنها نمی مانند ..
که معنی تنهای ܨ را بفهمند !!!

متن و اس ام اس زیبا

حباب نباش
ولی دل داشته باش ...

متن و اس ام اس زیبا

با تو صادق هستند
میتوانی آن طرفشان را ببینی
دلشان هم برای تو میترکد وقتی غصه داری

متن و اس ام اس زیبا

کمی مهربانتر باش
لطفا!
برای شانه ام سنگین است
این
سرسنگینی ها ...

متن و اس ام اس زیبا
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد