جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

کاش می دانستم

کاش می دانستم

این سرنوشت را چه کسی برایم بافته…
آن وقت به او می گفتم
یقه را آنقدر تنگ بافته ای که بغضهایم را نمیتوانم فرو ببرم…

  

بغض ها را گاهى باید قورت داد


بغض ها را گاهى باید قورت داد ،
عاشقانه ها را از پنجره تف کرد و درها را به روى همه بست …
گاهى هیچکس ارزش دچار شدن را ندارد !

گاهی دلم میخواد


گاهی دلم میخواد, وقتی بغض میکنم,

خدا از آسمان به زمین بیاد, اشک هامو پاک کنه, دستم را بگیره و

بگه: اینجا آدما اذیتت میکنن؟!!!

بــیـــا بــــــریــــــــم

حالم خوب است


حالم خوب است!

خوبِ خوب!

آنقدر خوب که گلویم امشب مهمانی به راه انداخته ...

بغضم بد هـوسِ رقصیـدن کرده است ...

خدایا به تو سپردمش


خدایا .......

سپردمش به تو.....

اما یه خواهشی ازت دارم....

یه روزی.....

یه جایی...

بغل یه غریبه...

وقتی سرمسته...

بدجوری یاد من بندازش...
کاش می دانستم
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد