جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

ای کاش کسی بود

ای کاش کسی بود

کاش کسی باشد
تا #بغضهایم را قبل از لرزیدن چانه ام بفهمد
کاش . . .



  

چه لحظه های نفس گیر
وای . . .
چه لحظه های نفس گیریه . . .
وقتی هیچ بهونه ای پیدا نمیکنی بترکونی #بغض لعنتیتو !



یادش بخیر
یادش بخیر !
زمان می ایستاد وقتی که نگاهت میکردم . . .
کاش صدای بغض آدم ها را میشد گاه گاهی بوسید



ای مسافر غریب در دیار خویشتن
ای مسافر غریب در دیار خویشتن

با تو آشنا شدم، با تو در همین مسیر

از کویر سوت و کور، تا مرا صدا زدی

دیدمت ولی چه دور!

 دیدمت ولی چه دیر



بزرگ که باشی
گاهی دلت از سن و سالت می گیرد
میخواهی کودک باشی
کودک به هر بهانه ای به آغوش غمخواری پناه می برد
و آسوده اشک می ریزد
بزرگ که باشی
باید بغض های زیادی را بی صدا دفن کنی ..


ای کاش کسی بود
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد