جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

وقتی بغض میکنی


وقتی بغض میکنی

همــــیشـه دقــیقآ وقـــــتی پـُر از حـــرفی

وقتـــی بغــــض میکـــُنی

وقتـــی دآغونــــی

وقــــتی دلــِت شکــــستـه

دقیقــــا همیـــن وقـــــتآ

انقــــدر حـ ـرف دآری کـــه فقــط میتونــی بگـ ـی :


“بیخـــیآل“…



  

وقتی بغض میکنی
اون که نخواست پیشم باشه

خودش هم صبرش رو بهم بده



دیگه نمیشه بی تو سر کرد
دلتنگم دلتنگ از لحظه های بی تو سر کردن
 دلتنگ ازبودونبود ازروزایی که همیشه دردن
 دلتنگ از چشمای قشنگت که هیچوقت دروغ نمی گن
دلتنگ از چشمای خیسم که باید تا ابد اشک بریزن…



مرا ببخش
مراببخش...
که دلم گاه و بیگاه هوای تو را میکند...
مـراببخش...
که چشمهایم هنوزهر روز انتظار دیدنت رامیکشند...
مـراببخش...
که یادداشت های روزانه ی صفحه ی دلم باقلم خاطرات تو نوشته میشود...
مـراببخش...
که هنوز...
دیوانه وار...
دوستت دارم...



دلم خریدار ندارد
خریدار ندارد
دلی کـــه برایت " لک " زدہ است


وقتی بغض میکنی
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد