جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه با عکس

اس ام اس عاشقانه با عکس

چه حرف بی ربطیست که مرد گریه نمی کند
گاهی آنقدر بغض داری که فقط باید مرد باشی تا بتوانی گریه کنی…



  

جای تو خالی
در جمـع من و ایـن بغـضِ بیـــــقرار ..
جـــایِ تــــو خـــــالی …!



بغض لعنتی
برای گریه انداختن من نیاز به دادوفریاد نیست
بغض لعنتی من این روزا با عزیزم و جانم هم میشکند



تردید
بغض… درگلوی من اتفاق می افتد
تردید.. در کفش های تو!



آشفتگی های من
بعضــــــی ها گـــریه نمی کنند !
اما از چشـــــم هایشان معلوم است که اشکــــی به
بزرگی یک سکــــوت
گــــوشه ی چشمشان به کمیــــــن نشسته...
این را بفهـــم آشــفتگـــی های مــن هم عالمــــی دارد .....



اس ام اس عاشقانه با عکس
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد