جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جملات سنگین و اس ام اس های زیبا sms va jomalate ziba





جملات سنگین و اس ام اس های زیبا
sms va jomalate ziba


بخشنده بودن
..،


بیش از آنکه توانایی مالی بخواهد قلب بزرگ میخواهد

  

جملات سنگین و اس ام اس های زیبا
sms va jomalate ziba


خیلیا هستن که (طالبتن)
اما فقط بعضیا (لایقتن)

جملات سنگین و اس ام اس های زیبا
sms va jomalate ziba


گاهی باید کسانی را از "گذشته مان" فراموش کنیم
فقط به یک دلیل ساده؟! ...
.
.
.
آن ها به "آینده مان" تعلق ندارند ...!

جملات سنگین و اس ام اس های زیبا
sms va jomalate ziba


نه عاشق بوده اند، نه عاشق می شوند
فقط شلوغش می کنند
گنجشک هایی
که یک عمر از این شاخه به آن شاخه پریدن
عادتشان است. . .

جملات سنگین و اس ام اس های زیبا
sms va jomalate ziba


خودبینی، دیدن خود نیست
خودبینی، ندیدن دیگران است.

جملات سنگین و اس ام اس های زیبا
sms va jomalate ziba


  دلتنگی تاوان لحظه هایی است که دل میبندیم ♥♥♥

جملات سنگین و اس ام اس های زیبا
sms va jomalate ziba


افراد به اندازه کم بودهایشان

دیگران را آزار می دهند

جملات سنگین و اس ام اس های زیبا
sms va jomalate ziba


بغض میکنم.

از ترس روزهایی که

سهممان از هم،
فقط یک یادش بخیر ساده باشد

جملات سنگین و اس ام اس های زیبا
sms va jomalate ziba


امان از این "دست ها" ....
امروز دستانت را می گیرند.
با دستهایشان نوازشت می کنند!
فردا همان "دست ها" را برایت تکان می دهند،
واین یعنی خداحافظ ...!
جملات سنگین و اس ام اس های زیبا
sms va jomalate ziba

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد