جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

پیامک عاشقانه و جملات زیبا asheghaneh



پیامک عاشقانه و

جملات زیبا

asheghaneh


پیک ها رفته بالا...

میگن مستی و راستی...
پس هر کی یه سلامتی بگه...
اون چیزی که ته دلشه، بی ریای بی ریا...
اینم از سلامتی من:

به سلامتی کسی با تموم وجوددوستش دارم


  


پیامک عاشقانه و

جملات زیبا

asheghaneh


خدایا . . .

کمی جلوتر بیا !

میخواهم در گوشت چیزی بگویم !

این یک اعتراف است :


من بدون او میمیرم !


پیامک عاشقانه و

جملات زیبا

asheghaneh


درروزگاری که بر روی عاشق قیمت میگذارند چراعاشق شوم؟

درروزگاری که خیلی راحت پا روی قلب میگذارند چراعاشق شوم؟

درروزگاری که دل شکستن عادت بی هنران است چراعاشق شوم؟

درروزگاری که فرهادهای دروغین با تیشه به کوه نمیزنند بلکه

با تیشه به ریشه میزنند چرا عاشق شوم؟

درروزگاری که شیرین ها لحظه به لحظه درروی یک پیمانند چرا عاشق شوم؟


پیامک عاشقانه و

جملات زیبا

asheghaneh


کسی را دارم ..

که انقدر برایم کسی هست که

نگاهم دنبال کسی نیست

این را هزاران بار فریاد زده ام و میزنم که دیگر

کسی به چشمانم نمی آید " هرگز "


پیامک عاشقانه و

جملات زیبا

asheghaneh


اغــــوش گرمم بـاش بگـذار فراموش کنم لــحــظـه هــایی

کــه در سـرمــای بـــیــکـسـی لرزیـــدم ...


پیامک عاشقانه و

جملات زیبا

asheghaneh


به اندازه زیبایی درختان پر شکوفه....

....دوستت دارم!

....قسم به حقیقت دنیا....

قسم به راز گل سرخ

قسم به زیبایی بنفشه ها

قسم به تنهایی هام

دوستت دارم!!!


پیامک عاشقانه و

جملات زیبا

asheghaneh


هیــــــس. . .
اگه ماله منی. . .

اجازتم دست منه. . .

همه چیزتم مال منه. . .

پس چروک پیشونیتم مال منه. . .

تنها جایی که بت اجازه میدم ناراحت شی. . .

زیر تابوت منه. . .

پس فقط برام بخند. . .(!)


پیامک عاشقانه و

جملات زیبا

asheghaneh


آغوش‌ تو را با هیچ جهانی عوض نمی کنم

باشد که تن من بوی بهشت گیرد . . .


پیامک عاشقانه و

جملات زیبا

asheghaneh


بیـــراهه هم ...

برای خودش راهیســـت !!!

وقتی …

قــــرار باشد مـــرا به او برساند ...


پیامک عاشقانه و

جملات زیبا

asheghaneh


آموخته ام که خداعشق است

وعشق تنهاخداست

آموخته ام که وقتی ناامیدمی شوم

خداباتمام عظمتش

عاشقانه انتظارمی کشد دوباره به رحمت او امیدوارشوم

آموخته ام اگرتاکنون به آنچه خواستم نرسیدم

خدابرایم بهترش رادرنظرگرفته

آموخته ام که زندگی دشواراست

ولی من ازاوسخت ترم...


پیامک عاشقانه و

جملات زیبا

asheghaneh


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد