جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های جدید و زیبا sms jadid & ziba




اس ام اس های جدید و زیبا
sms jadid & ziba

بیا قرار بگذاریم هر چند شنبه
در خوابی
خیالی
…جایی
یک دلِ سیـر

هم را ببینیم


  


اس ام اس های جدید و زیبا
sms jadid & ziba


تمام خاطره ها به “تو” ختم میشود ،
در چهار راه یاد ایستاده ای ؟!


اس ام اس های جدید و زیبا
sms jadid & ziba


از تو که حرف می زنم ؛
یک جور خوبی ،
…حال من بد می شود !


اس ام اس های جدید و زیبا
sms jadid & ziba


شاید بگذرم از تو اما
حسابِ لبهات
از تمامِ تو جداست
الکی ست مگر
من از آن لبها
دوستت دارم شنیده ام


اس ام اس های جدید و زیبا
sms jadid & ziba


تو قدر مطلق منی!
در آغوش تو احوال من همیشه مثبت است …


اس ام اس های جدید و زیبا
sms jadid & ziba


تنهایی ، تنها سهمی بود که از من دریغ نشد …


اس ام اس های جدید و زیبا
sms jadid & ziba


زندگی چه اتفاق غم انگیزیست ،
وقتی تنهاییت سالها از تو بزرگتر باشد . . .


اس ام اس های جدید و زیبا
sms jadid & ziba


تنهایی ، شاخه ی درختی ست پشت پنجره ام
گاهی لباسِ برگ میپوشد و گاهی لباسِ برف اما همیشه هست


اس ام اس های جدید و زیبا
sms jadid & ziba


نشستم ، خسته شدم ؛ دیگر قایق نمیسازم …
پشت دریاها هر خبری که میخواهد باشد باشد ؛
وقتی از تو خبری نیست قایق میخواهم چکار ؟
مرا همین جزیره کوچک تنهایی هایم بس است !


اس ام اس های جدید و زیبا
sms jadid & ziba


حالا همین تنهایی بى رحم
با من رفیقى دل وفاداره
نون و نمک خوردیم، یه جورى که
دست از سر من بر نمى داره


اس ام اس های جدید و زیبا
sms jadid & ziba


تـَـنــهــایـــے خـــوبــه…
ولــے
۲ نــَـفـَـرش…!


اس ام اس های جدید و زیبا
sms jadid & ziba


من زیر ِ باران!
تو دور میشوی، من خیس!
این دِلبری های ِ بهار است،
نیامده دیوانه می کند،
… کوچه را از تنهایی…!


اس ام اس های جدید و زیبا
sms jadid & ziba


تکان می دهد خانه را سالی که می آید …
سرگرمیِ خوبی ست :
تو عکسِ قابت را و من قاب عکست را عوض می کنم
و آغاز می شود سال تنهایی . . .


اس ام اس های جدید و زیبا
sms jadid & ziba


دستای من سرده یعنی که من تنهام
یعنی ازت دورم , یعنی تو رو میخوام …


اس ام اس های جدید و زیبا
sms jadid & ziba


تاکنون دوستی را پیدا نکرده ام
که به اندازه ” تنهایی ” شایسته رفاقت باشد . . .


اس ام اس های جدید و زیبا
sms jadid & ziba


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد