جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس کوتاه و جملات عاشقانه




اس ام اس کوتاه
و جملات عاشقانه


خیلی وقتا بهم میگن چرا میخندی بگو ماهم بخندیم
اما هرگز نگفتند چرا غصه میخوری بگو ماهم بخوریم
  
اس ام اس کوتاه
و جملات عاشقانه


مگر میشود با پرتاب های مکرر سنگ تصویره ماه را در اب پاک کرد؟!
"حافظه ام پر از توست"

اس ام اس کوتاه
و جملات عاشقانه


خاطرات خیلی عجیبند:
گاهی اوقات میخندیم به روزهایی که گریه میکردیم
گاهی اوقات گریه میکنیم به روزهایی که میخندیدیم

اس ام اس کوتاه
و جملات عاشقانه


دلم پرواز میخواهد
از روی بام تا سنگفرش پیاده رو
"سقوط ازاد"

اس ام اس کوتاه
و جملات عاشقانه


بغض صدامو میشنوی یه کوه دردم بخدا
هیشکی نمیدونه ولی شکسته قلبم به خدا

اس ام اس کوتاه
و جملات عاشقانه


از خودم دور میشوم

تا به تو نزدیکتر باشم

این روزها . . .

" خیال "

تنها راه با تو بودن است !

اس ام اس کوتاه
و جملات عاشقانه


شعر قافیه نمی خواهدسطر به سطر آغوشم را ردیف کرده ام ،
تو فقط بیا .

اس ام اس کوتاه
و جملات عاشقانه


چه گذشته مضخرفی!
چه حاله مسخره ایی!
چه اینده ناخوش ایندی!
این است یک زندگی شیرین؟؟؟

اس ام اس کوتاه
و جملات عاشقانه


گاهی وقت ها ،
برای صداقتت < تــــاوان > باید بپردازی !
گاه به سنگینی ِ زندگیت ...!

اس ام اس کوتاه
و جملات عاشقانه


همین که با منت هم هستــی کافیست !
نیستی ات نیست ام می کند . .

اس ام اس کوتاه
و جملات عاشقانه

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد