جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه و جملات احساسی




اس ام اس عاشقانه و
جملات احساسی


می خواهی قضاوتم کنی ؟
کفش هایم را بپوش
راهم را قدم بزن
دردهایم را بکش
سال هایم را بگذران
بعد قضاوت کن...
  
اس ام اس عاشقانه و
جملات احساسی
هرگاه کار سختی باید انجام شود
آن را به تنبل ترین فرد واگذار میکنم
چون آسان ترین راه را برای انجام آن پیدا میکند


اس ام اس عاشقانه و
جملات احساسی
خــدایـــــا ...

گـِـــله نـمی کــنم

ولــی ...

کـمـی آرامــتــر امتحانم کُــن !!

بـه خـودتــ قَسَـمــ خســتـهـ ام. . .


اس ام اس عاشقانه و
جملات احساسی
تا یادت میکنم باران می آید

نمیدانستم لمس خیالت هم وضو میخواهد


اس ام اس عاشقانه و
جملات احساسی
من کسی رو میخوام که:

منـو با حقیقـت عذابـم بـده

ولـی هیچوقـت با دروغ آرومـم نکـنه !!!


اس ام اس عاشقانه و
جملات احساسی
دلم کمی تو را…

دروغ چرا؟؟!!

خیلی تو را می خواهد…


اس ام اس عاشقانه و
جملات احساسی
کاش ، به همان اندازه ای که از حرف مردم میترسیم …،
 از تو می ترسیدیم …
که اگر اینگونه بود دنیای ما دنیای دیگری بود ،
 و آخرت ما آخرت دیگری … کاش …


اس ام اس عاشقانه و
جملات احساسی
این روزها به جای "شرافت"از انسان ها ...

فقط "شر"و"آفت"می بینی!!!


اس ام اس عاشقانه و
جملات احساسی
صادق بودن شاید منتهی به دوستی های فراوان نشود اما همیشه نتیجه اش یافتن دوستان حقیقی خواهد بود


اس ام اس عاشقانه و
جملات احساسی
 دور باش اما نزدیک! من از نزدیک بودن های دور می ترسم


اس ام اس عاشقانه و
جملات احساسی
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد