جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس غمگین و دپرس قشنگ

عکس مرد سیگاری

اس ام اس غمگین و دپرس قشنگ

SMS Ghamgin


نه خودش موند نه خاطره هاش …

تنها چیزی که مونده جای خالیشه !

  •

اس ام اس غمگین و دپرس قشنگ

SMS Ghamgin

آرام می آیم همانجای همیشگی ، سر همان ساعت همیشگی

با همان شوق که می شناسیَش با خودم حرف می زنم

برای خودم خاطره تعریف می کنم

و بی صدا مثل همیشه می روم بی آنکه تو آمده باشی !

اس ام اس غمگین و دپرس قشنگ

SMS Ghamgin

حکایت عجیبی دارد این “اشک”

کافیست حروفش را به هم بریزی تا برسی به “کاش” !

اس ام اس غمگین و دپرس قشنگ

SMS Ghamgin

روزی خواهد آمد که دردم را بفهمی

روزی که دیگر هیچ دردی را نمی فهمم !

اس ام اس غمگین و دپرس قشنگ

SMS Ghamgin

تنها “غم زندگیم” بدون تو زندگی کردن بود …

حالا دیگر غمی ندارم ، آماده ام برای مرگ !

اس ام اس غمگین و دپرس قشنگ

SMS Ghamgin

بگو که خواب می بینم بی تو  نفس کشیدن را …

اس ام اس غمگین و دپرس قشنگ

SMS Ghamgin

این چشم های بی تو را

به کجای این شهر بدوزم که هنوز نرفته باشی !

اس ام اس غمگین و دپرس قشنگ

SMS Ghamgin

بی تو زیستن چیزی جز مرور مردن نیست !

اس ام اس غمگین و دپرس قشنگ

SMS Ghamgin

امروز به آنهایی می اندیشم که

روی شانه هایم گریه کردند و نوبت من که شد ، دیگر نبودند …

اس ام اس غمگین و دپرس قشنگ

SMS Ghamgin

اسمت را موج میبرد

خودت را کشتی ، موهایت را باد و یادت را دفتر گم شده ام …

اسمم را سنگی نگه میدارد ، خودم را گوری و یادم را … مهم نیست !

اس ام اس غمگین و دپرس قشنگ

SMS Ghamgin

موهای سپید

خاطرات انگشتان توست که از یاد گیسوانم نرفته ست !

اس ام اس غمگین و دپرس قشنگ

SMS Ghamgin

میان این همه که هستند

همیشه چرا دلم بهانه گیر توست که نیستی هرگز ؟

اس ام اس غمگین و دپرس قشنگ

SMS Ghamgin

شبیه کسی که از یک آدرس تنها پلاکش را می داند

در ازدحام آدمها و خیابانها دنبال دستهایت می گردم !

اس ام اس غمگین و دپرس قشنگ

SMS Ghamgin

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد