جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس فک و فامیله داریم


اس ام اس فک و فامیله داریم


دانلود عکس های کارتونی خنده دار,گالری عکس های بامزه و خنده دار,akshay khandedar,خنده دار ترین عکس های کارتونی,عکس های کارتونی 2015


اس ام اس فک و فامیله داریم

sms fak o famil

خواستگار اومده برام

خواهر پسره میگه برادر ما اولین بارشه میاد خواستگاری واسه همین خجالتیه

مامان بزرگ منم واسه بازار گرمی میگه

دختر ما هم اولین باره واسش خواستگار میاد

فک و فامیله داریم؟ 

  

اس ام اس فک و فامیله داریم

sms fak o famil

یکی از دوستام تعریف میکرد مامانم وقتی نماز میخونه با هر الله اکبر بلندی که میگه یه منظور داره…

اون موقع من چک میکنم زیر گاز خاموش باشه، کسی در میزنه، چراغ جایی روشن نمونده باشه و…!

یه روز با وجود این که تمام اینا رو چک کرده بودم بازم الله اکبر ادامه داشت

وقتی نمازش تموم شد با عصبانیت گفت

مگه کوری نمیبینی گرممه میگم کولر رو روشن کن….!

فک و فامیله داریم ؟ 

اس ام اس فک و فامیله داریم

sms fak o famil

مامانم 2 ماهه به همه گفته خطش سوخته…

رفتم نگاه کردم دیدم سیم کارتشو برعکس انداخته تو گوشی !!!

آخرشم برگشته میگه همش تقصیر توئه

بس که با گوشیم ور میری !

فک و فامیله داریم؟ 

اس ام اس فک و فامیله داریم

sms fak o famil

ساعت 6 صبح بابام ماشین رو از پار کینگ در آورد

بعد داشتم در و میبستم یه دفعه بوق زد

منم که هنوز خواب 2 متر پریدم هوا

بعدش گفتم چیه؟!

سرش رو از پنجره آورد بیرون میگه

اون چراغ پارکینگ رو هم خاموش کن

من 

فک و فامیل داریم؟!

اس ام اس فک و فامیله داریم

sms fak o famil

رفتیم خونه فک وفامیلامون

بی شعورا هیچ کار خاصی نکردن که من بتونم اینجا بنویسم …

ایندفعه واقعاً از همه تون یکصدا میپرسم:

فک و فامیله داریم؟

اس ام اس فک و فامیله داریم

sms fak o famil

مامانم میگه آب جوش میریزی بسم ا… بگو

میگم مگه جنها بیکارن بچشونو بیارن تو ظرفشوییه ما

میگه خب بچن دیگه شیطونن خودشون میان!

فک و فامیله داریم؟؟؟؟

اس ام اس فک و فامیله داریم

sms fak o famil

جمعه دارم میرم کارواش

بابام میگه جایی میری ؟

میگم آره میرم کارواش

میگه پس ماشین منم ببر یه آبی بهش بزن !!!

بگیرمش این یکی دستم یا بزارم تو کیفم ؟!

فک و فامیله داریم ؟

اس ام اس فک و فامیله داریم

sms fak o famil

رفتیم خاکسپاری فامیلموون داداشش خودش انداخته تو قبر که اول منو باید خاک کنید

باباشون بیل و ور داشته

داره خاک میریزه روش میگه آره، توهم برو پیش داداشت

نذار اونجا تنها باشه!!!!

فک و فامیله داریم؟ 

اس ام اس فک و فامیله داریم

sms fak o famil

یه داماد داریم هر وقت که میاد خونمون سر شام و نهار بشقابشو میده مامانم

میگه:” مامانم شما زحمتشو بکش ”

اونم رودرواسی گیر میکنه همه گوشتارو خالی میکنه بشقابش

ما هم استخوان لیس میزنیم

فک و فامیل سیاستمداره داریم؟

فک و فامیله داریم؟ 

اس ام اس فک و فامیله داریم

sms fak o famil

بابام به مامانم سپرده جمعه ها هفت صبح بیدارش کنه…..

بگه امروز جمعه است ، بگیر بخواب !….

فک و فامیله داریم…؟؟؟

اس ام اس فک و فامیله داریم

sms fak o famil

رو تخت دراز کشیدم و چشمام رو بستم

داداشم اومده میگه:

داری میخوابی؟

میگم پ نه پ چشمامو بستم تو بری قایم شی!

فک و فامیله داریم…؟؟؟

اس ام اس فک و فامیله داریم

sms fak o famil

به بابام گفتم حس داشتن یه پسر خوب چه جوریه !؟

میگه نمیدونم برو از مامان بزرگت بپرس !

فک و فامیله داریم…؟؟؟

اس ام اس فک و فامیله داریم

sms fak o famil

١٠ سانت مونده بود تا پازل ١٠٠٠ تیکه ام کامل بشه

بعد داداش کوچیکم اومد همشو خراب کرد و دو تا تیکشم خورد

به مامانم که میگم

میگه بچم چیزیش نشد؟؟؟!!!

تو نمیفهمی نباید وسایلتو جلو دست این بچه بذارى؟ اگه چیزیش میشد چی!!!!!!!!

فک و فامیله داریم؟؟؟؟؟!!!!!

اس ام اس فک و فامیله داریم

sms fak o famil

نشستیم داریم فیلم اکشن میبینیم یه دفه بابام یه لگد محکم بهم زد

میگم چرا میزنی؟

میگه خواستم حس ال ای دی سه بعدی بهت بدم

که جلو دوستات احساس حقارت نکنی !!!

فک و فایمله داریم !

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد