جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس باحال


اس ام اس باحال
گالری عکس های دخترانه,aks dokhtarone,عکس های عاشقانه و غمگین دخترانه,عکس های دخترانه ی غمگین,عکس های فانتزی دخترانه,عکس های کارتونی دخترانه

اس ام اس باحال

رفتم بانک صادرات یه حساب باز کردم ،اومدم بیرون یهو بانک ملی اس داد:


احوال نامردا؟میری یه بانک دیگه حساب باز میکنی؟!فعلا 50000ریال از حسابت کم میکنم تا از این غلطا نکنی...:|
  
اس ام اس باحال

الان با وجود اینکه سرعت تلگرامم کم شده و داره مثه وایبر میشه دوستان ساعت حرکت و مکان
حرکت رو اطلاع دهید تا کسی جا نمونه ...
والا انقد که تواین شبکه های اجتماعی کوچ میکنیم.دسته غازها ییلاق قشلاق نمیکنه :|
سرعت تلگرامم به فنا رفت...
حالا با چه رویی بریم وایبر؟ :|

اس ام اس باحال

امروز بعد از مدتها رفتم وایبرمو باز کنم
پیغام اومد:
باز نمیشه... گمشو برو پیش تلگرام جونت!!! :|

اس ام اس باحال


دقت کردین

بعد از یه دعوای خانوادگی

همه زل میزنن به یه تلویزیون خاموش؟؟؟ :|
اس ام اس باحال

تنها طرحم برای اینده اینه که فکرشو نکنم :|
اس ام اس باحال

10 روز از رمضان گذشت
ولی هنوز کسی افطار دعوتم نکرده



    (‌ツ)
   /██\
    ▒ ▒


شما مسلمونید؟؟؟

اس ام اس باحال.

به رفیقم میگم در چه صورتی الان صعود میکنیم؟
میگه در صورتی که هواپیمای لهستان سقوط کنه!
حرفش منطقی بود !!!!!!!!!!!
اس ام اس باحال


موضوع پایتخت ۵ هم پیدا شد

ازدواج سارا و نیکا با رحمان و رحیم...!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد