جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

بیو گرافی پریناز ایزدیار

ناب ترین عکس ها همراه با بیو گرافی پریناز ایزدیار

ناب ترین عکس ها همراه با بیو گرافی پریناز ایزدیار

مهستان » عکس جدید و زندگینامه پریناز ایزدیار , را میتوانید در ادامه مطلب مشاهده نمایید .  

بیوگرافی و عکس پریناز ایزدیار » پریناز ایزدیار متولد 8 شهریور 1364 است و مدرک کارشناسی گرافیک دارد . شش سالی از حضورش در عرصه بازیگری میگذرد اما 5 کیلومتر تا

بهشت، اولین سریال او محسوب میشد ، که با نقشی متفاوت، به خانه های مردم آمد و شاید همین نقش به اصطلاح «روح» باعث شد چهره و توانایی هایش نسبت به قبل برای

ایرانیان شناخته تر و ملموستر شود . در دوران کودکی به شدت شیطان بودم . اغلب اوقات خرابکاری میکردم و روی در و دیوار نقاشی میکشیدم و اصولا کوچه را برای بازی انتخاب

میکردم تا به خانه آوردن من، امری مشکل برای خانواده محسوب شود . چون تمام مدت، در حال حرکت بودم و به همراه برادرم فوتبال بازی میکردم. به یاد دارم، در آن زمان، مادرم اجازه

نمیداد که ظهرها بیرون بروم و با بچه ها بازی کنم و من را مجبور میکرد که بخوابم، اما متاسفانه هر چه سعی میکردم، خوابم نمیبرد، به همین دلیل برای آنکه، آن ساعات طی شود، آن

قدر از زیر در با دوستانم صحبت میکردم، تا یکی از اعضای خانواده بیدار شود و به من مجوز بیرون رفتن را بدهد !!

گالری عکس های شخصی پریناز ایزدیار

گالری عکس های شخصی پریناز ایزدیار

گالری عکس های شخصی پریناز ایزدیار

گالری عکس های شخصی پریناز ایزدیار

گالری عکس های شخصی پریناز ایزدیار

ناب ترین عکس ها همراه با بیو گرافی پریناز ایزدیار

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد