جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

بیو گرافی کامل ارسلان قاسمی

تاپ ترین عکس ها همراه با بیو گرافی کامل ارسلان قاسمی

تاپ ترین عکس ها همراه با بیو گرافی کامل ارسلان قاسمی

مهستان » عکس جدید و زیبا همراه زندگینامه ارسلان قاسمی , را در ادامه مشاهده نمایید .  

بیوگرافی ارسلان قاسمی » نام و نام خانوادگی : ارسلان قاسمی - تاریخ تولد : 1 خرداد ماه 1374 - محل تولد : تهران - تحصیلات : دیپلم کامپیوتر و مشغول تحصیل در رشته

بازیگری در یک دانشگاه غیر انتفاعی تبریز . ارسلان قاسمی بازیگر نوجوان کشورمون از سن 7 سالگی به سبب آشنایی مادرش با بهاره رهنما که همکلاسی بوده اند به مسعود

جعفری جوزانی معرفی می گردد و برای بازی در سریال در چشم باد انتخاب می شود . ارسلان در خانواده 5 نفره ای متولد شده است که پدر خانواده مدیر عامل شرکت کشتیرانی

پرشیا اهرام و مادر مدیر مهد کودک است پدر ارسلان همچنین مدیر برنامه های او هست . ارسلان دو خواهر بزرگتر از خودش دارد که با یکی شون 10 سال و با اون یکی 12 سال

اختلاف سنی داره و خودش بچه آخر خانواده است . سال 92 شایعاتی مبنی بر ازدواج ارسلان قاسمی با ترلان پروانه منتشر شد که به سرعت توسط خانواده ترلان تکذیب شد و

حتی پدر ترلان پروانه در مصاحبه با بعضی از رسانه ها صحبت از شکایت در این زمینه را کرده بود این موضوع سبب شد که ارسلان قاسمی هم در صفحه مجازی خودش بیان کنه که

این ها شایعه اس و من فقط با ترلان پروانه همکار هستم و در چند پروژه با هم همکاری داشتیم .

گالری عکس های شخصی ارسلان قاسمی

گالری عکس های شخصی ارسلان قاسمی

گالری عکس های شخصی ارسلان قاسمی

گالری عکس های شخصی ارسلان قاسمی

گالری عکس های شخصی ارسلان قاسمی

گالری عکس های شخصی ارسلان قاسمی

تاپ ترین عکس ها همراه با بیو گرافی کامل ارسلان قاسمی

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد