جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

بیوگرافی ترانه علیدوستی

ناب ترین عکس ها همراه با بیوگرافی ترانه علیدوستی

ناب ترین عکس ها همراه با بیوگرافی ترانه علیدوستی

مهستان » عکس های شخصی همراه زندگینامه ترانه علیدوستی , را در ادامه مشاهده نمایید .  

گالری عکس های خصوصی ترانه علیدوستی

گالری عکس های خصوصی ترانه علیدوستی

گالری عکس های خصوصی ترانه علیدوستی

بیوگرافی ترانه علیدوستی » (زاده 22 دی 1362، تهران) , ترانه علیدوستی در دوره راهنمایی، دو سال در هنرستان موسیقی تحصیل کرد که کلارینت و پیانو میزد . در دبیرستان

مشغول تحصیل در رشته علوم تجربی بود که در کلاسهای بازیگری امین تارخ ثبت نام کرد . سال 1379 از طریق همین کلاسها برای بازی نقش «ترانه پرنیان» در فیلم من ترانه 15 سال

دارم انتخاب شد و با بازی در این فیلم وقفه ای در تحصیلاتش افتاد که سرانجام در رشته کامپیوتر دیپلم گرفت . او برای بازی در فیلم من ترانه 15 سال دارم جایزه سیمرغ بلورین بهترین

بازیگر نقش اول زن بیستمین دوره جشنواره فیلم فجر، جایزه نخل زرین از سومین جشنواره اجتماعی آبادان، جایزه منتقدین و نویسندگان سینمای ایران و همچنین جایزه بهترین بازیگر زن

از پنجاه و پنجمین جشنواره فیلم لوکارنو (سوئیس) را دریافت کرد . روند موفقیت های او با فیلم دومش شهر زیبا ادامه یافت . علیدوستی پس از تجربه های موفق سینمایی اش، بازی

در عرصه تئاتر را نیز با نمایش «فنز» تجربه کرد . این نمایش با استقبال بسیاری رو به رو شد . سال 1380-1379 یک دوره فیلمنامه نویسی در کلاسهای حوزه هنری گذراند. او تا سال

1382 در فیلمی حضور نداشت و بیشتر به علایق دیگرش مثل نوشتن و موسیقی میپرداخت . پدر او، حمید علیدوستی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و از مربیان کنونی فوتبال ایران

است . برادرش در چهارشنبه سوری سال 1383 فوت کرد. این اتفاق دقیقا در همان روزهایی اتفاق افتاد که علیدوستی مشغول بازی در فیلم چهارشنبه سوری بود، فیلمی که در آن با

درخشش در نقشی متفاوت توانست جایگاه خود را به عنوان یک بازیگر توانا تثبیت کند .

ناب ترین عکس ها همراه با بیوگرافی ترانه علیدوستی

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد