جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

عکس های ناب و شخصی سحر قریشی و امید علومی همسر جدیدش

عکس های ناب و شخصی سحر قریشی و امید علومی همسر جدیدش

عکس های ناب و شخصی سحر قریشی و امید علومی همسر جدیدش

پالاما>>>عکس بازیگران – تمام اخبار و عکس های مربوط به ازدواج سحر قریشی را در ادامه مشاهده نمایید .  

سحر قریشی و امید علومی با رسمی کردن این خبر به تمامی حاشیه ها پایان دادند . سحر قریشی چند هفته قبل در برنامه دید درشب در پاسخ به سوالی درباره نسبتش با امید علومی گفت : من به هر حال در شرایطی نیستم که تنها بخواهم به زندگی ام ادامه بدهم ، البته من امید را از قبل می شناختم ولی الان درمرحله نامزدی آن هم به صورت محرم برای آشنایی بیشتر با هم هستیم.

عکس های ناب و شخصی سحر قریشی و امید علومی همسر جدیدش

امید علومی خواننده جوان پاپ است که تا کنون کارهای زیادی از او منتشر شده است از جمله آلبوم بهونه و استرس

عکس های ناب و شخصی سحر قریشی و امید علومی همسر جدیدش

امید علومی در کنار خوانندگی فعالیت هایی را نیز در زمینه مدلینگ انجام میدهد .

عکس های ناب و شخصی سحر قریشی و امید علومی همسر جدیدش

با اعلام خبر ازدواج سحر قریشی با امید علومی باید روی تمام شایعات مربوط به ازدواج سحر قریشی خط قرمز کشید .

عکس های ناب و شخصی سحر قریشی و امید علومی همسر جدیدش

برای این زوج زیبا و هنرمند آرزوی خوشبختی میکنیم .

عکس های ناب و شخصی سحر قریشی و امید علومی همسر جدیدش

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد