جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

احادیث امامان و پیامبر در مورد نماز خواندن

احادیث امامان و پیامبر در مورد نماز خواندن

مجموعه احادیث اخلاقی از امام علی (ع)

پالاما>>>مذهبی>>احادیث>گلچین احادیث ائمه اطهار در باره اهمیت نماز  

نزدیکترین حالت بنده به پروردگار حالت سجده است.

دعا کلید رحمت و وضو کلید نماز و نماز کلید بهشت است.

نماز در اول وقت خشنودى خداوند و پایان وقت عفو خداوند است.

لباس پاکیزه غم و اندوه را برطرف مىکند و باعث پاکیزگى نماز است.

خداوند از هر کس یک نماز و یا یک کار نیک را قبول کند، عذابش نمى نماید.

عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار خدا اندیشیدن است.

اگر نمازگزار بداند تا چه حد مشمول رحمت الهى است هرگز سر خود را از سجده بر نخواهد داشت.

بنگر در چه (لباسى) و بر چه (چیزى) نماز مى گزارى، اگر از راه صحیح و حلالش نباشد، قبول نخواهد بود.

تسبیحات فاطمه زهرا علیهاالسلام در هر روز پس از هر نماز نزد من محبوب تر از هزار رکعت نماز در هر روز است.

امّتم همواره در خیر و خوبى اند تا وقتى که یکدیگر را دوست بدارند، نماز را برپا دارند، زکات بدهند و میهمان را گرامى بدارند.

احادیث امامان و پیامبر در مورد نماز خواندن

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد