جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جک های جدید اسفند 91



آدم ها ممکنه پسر باشن اما پسرها نمیتونن آدم باشن !!!



تریپ چدید مرام !
کلنگتم ، عمله !!!



وقتی خودم رو توی آیینه میبینم میفهمم که خوشگلی چقدر دردسر داره !
خوش به حالت که دردسر نداری !!!



از حیف نون میپرسن شراب زندگی یعنی چه ؟

میگه والا نمیدونم من فقط دوغ میخورم !!!



سلام و درود بر شما بندگان پاک خدا

که اگر شما هم حمام بروید ، یکی از آنهائید !!!



 ۱ ماچ

۲ ماچ

۳ ماچ

بسه دیگه ماچم نکن ! مرسی !!!



دیشب گربه ها همه جیگر ها رو خوردن !

هستی یا خوردنت !!!؟؟

نگران گربه ای هستم که تو رو میخوره ! آخه طفلکی مسموم میشه !!!



با فعال سازی پیام چند رسانه ای mms در صورت نداشتن اس ام اس جدید

میتوانید عکس خود را برای ما بفرستید تا بخندیم !!!



در فصل زمستون که لبو میچسبد / آغوش و فشار و گفتگو میچسبد

پس شعله بخاری ها را / کم کن که عشق فقط زیر پتو میچسبد !!!

شرکت ملی گاز ایران !!!


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد