جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس فلسفی و عرفانی اسفند 91



از جنگ بدتر هم هست: کسی که چیزی ندارد تا برایش بجنگد



خداوند امید شجاعان است، نه بهانه ی ترسوها



کاش درکتاب زندگی سطری باشیم به یاد ماندنی ، نه حاشیه ای از یاد رفتنی




در مقابل وزش باد، عده ای دیوار می سازند، بعضی دیگر آسیاب بادی . . .



این قدر نگو اگر گذشت کنم کوچک می شوم
 اگر با گذشت کسی کوچک می شد، خدا این قدر بزرگ نبود . . .



همیشه یادمان باشدکه کشتی صداقت دلها را به ساحل می رساند، نه امواج رفاقت . . .



ما هیچ وظیفه ای را به اندازه ی وظیفه شاد بودن ناچیز نمی پنداریم . . .



تجربه مثل شونه ای هست که زمانه وقتی بهت می ده که دیگه کچل شدی . . .



شاد بودن تنها انتقامی است که می توان از زندگی گرفت . . .



عشق را از ماهی بیاموز که چه بی پایان، آب را پر از بوسه های بی پاسخ می کند . . .



ارزش محبت به استمرار آن است، نه به اندازہ ی آن . . .



انتخاب با توست ، میتوانی بگوئی :
صبح به خیر خدا جان یا بگوئی : خدا به خیر کنه ، صبح شده . . .



زندگی یک مشکل نیست که باید حلش کرد بلکه یک هدیه است که باید ازش لذت برد


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد