جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

بهترین جمله های عاشقانه اسفند 91



پنج تا از بزرگترین کلمات : من نمیخوام از دستت بدم
 چهار تا از دوست داشتنی ترین کلمات : تو برام مهم هستی
سه تا کلمه شیرین : تو رو تحسین می کنم
دو تا کلمه شگفت انگیز : دلتنگت هستم
یک کلمه که از همه مهمتره : تو



حال ما بی آن مه زیبا مپرس
آنچه رفت از عشق او بر ما مپرس



سر ارادت ما و آستان حضرت دوست
که هرچه بر سر ما می رود ارادت اوست
 نظیر دوست ندیدم اگرچه از مه و مهر
نهادم آیینه ها در مقابل رخ دوست




هر چند پیر و خسته و ناتوان شدم / هر که یاد روی تو کردم جوان شدم . . .



تو مگه باده فروشی که همه مست تو اند / تو مگه ساغر عشقی که همه معشوق تو اند

 منشین با همگان ای گل زیبای دلم / که به ظاهر همه مشتاق و خریدار تو اند . . .



بوسه یعنی لذت دلدادگی / لذت از شب لذت از دیوانگی

 بوسه آغازی برای ما شدن  / لحظه ای با دلبری تنها شدن

 بوسه آتش می زند بر جسم و جان /  بوسه یعنی عشق من با من بمان . . .



شوقی، که چو گل دل شکفاند، عشق است / ذهنی، که رموز عشق داند، عشق است

مهری، که تو را از تو رهاند، عشق است / لطفی، که تو را بدو رساند، عشق است . . .



از خود خانه و کاشانه ای ندارم ، اما در عمق آرزوی من این است

که در دل تو خانه ای داشته باشم ، به مساحت یک قلب . . .



شبی پر کن از بوسه ها ساغرم / به نرمی بیا همچو جان در برم

تنم را بسوزان در آغوش خوش / که فردا نیابند خاکسترم . . .



عشق از من و نگاه تو تشکیل می شود ، گاهی تمام من به تو تبدیل می شود . . .



چو ماه از کام ظلمت ها دمیدی / جهانی عشق در من آفریدی

دریغا، با غروب نابهنگام / مرا در دام ظلمت ها کشیدی . . .



مگه من به تو اجازه دادم که بازم رفتی اون بالا ، هان !؟

بیا پایین ، زود باش ، آخه تو فقط ماه منی !



دیروز اومده بود دیدنم ، با یه شاخه گل سرخ و همون لبخندی که همیشه آرزوش رو داشتم

 گریه کرد و گفت دلش برام تنگ شده ، ولی من فقط نگاش کردم ،

وقتی رفت سنگ قبرم از اشکاش خیس شده بود . . .



دیروز تمام خاطرات با تو بودن را دور ریختم ، امروز هر چه می گردم خودم را پیدا نمی کنم . . .



بغض کن اما نبار، خشک شو اما نریز ، دیر کن اما بیا . . .



این اس ام اس رو واست فرستادم و الان خوشحالم ، چون می دونم اسمم روی صفحه

 گوشیت افتاده ، حداقل یک ثانیه بهم فکر کردی و این یک ثانیه برای من یک دنیاست . . .



تو مرا فریاد کن ای هم نفس  / این منم آواره ی فریاد تو

این فضا با بوی تو آغشته است  / آسمانم پر شده از یاد تو  . . .



هر که دیوانه نشد از عشق تو عاقل نیست
آنکه نشناخت تو را معرفتش کامل نیست  . . .



از دیار آشنایی پا کشیدن مشکل است
 از تو ای آرام جانم دل بریدن مشکل است . . .



این را بدان اگر در قلبی جای گرفتی و عاطفه ای را به بازی عشق در آوردی

 تا ابد در قلبی که دوستت دارد زنده خواهی ماند  . . .



همه بغض من تقدیم غرور نازنینت باد ، غروری که لذت دریا را به چشمانت حرام کرد . . .



گل بودم در ایام جوانی ، جوان بودم نکردم زندگانی . . .


خیالت راحت ، دیگر اشکی نیست که به بالینت بریزد و احساس را شکوفا کند

تنها بغضیست که فرو رفتنش حسرت در چشمانم می تازد . . .



بر درت می آمدم هر شب مرا وا میزدی /  گفتمت نا مهربانی دم ز حاشا میزدی

 دیدمت یک شب به دریا خیره بودی تا به سحر / کاش دریای تو بودم دل به دریا میزدی . . .



کنار چشمه ای بودیم در خواب / تو بـا جامی ربـودی ماه از آب

چو نوشیدیم از آن جـام گـــوارا  / تو نیلوفر شدی من اشک مهتاب . . .



شهیدان را به نوری ناب شوییم / درون چشمه ی مهتاب شوییم

شهیدان همچو آب چشمه پاکند / شگفتا آب را با آب شوییم

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد