جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

شعر های عاشقانه و دلتنگی



عشق تو مانند روح در وجود من است که فقط هنگام مرگ از هم جدا میشویم . . .



مینویسم خاطرات با اشک و آه
 در شبی غمگین و تاریک و سیاه
مینویسم خاطرات از روی درد
 تا بدانی دوریت با من چه کرد



بر تن ما نکند آتش دوزخ اثری
چون به آتش کده مهر شما سوخته ایم




زیبا ترین آغاز را با تو تجربه کردم ، پس تا زیباترین پایان با تو میمانم . . .



دریا  چه دل پاک و نجیبی دارد / چندیست که حالات عجیبی دارد

این موج که سر به سخره ها میکوبد / با من چه شباهت عجیبی دارد . . .



روزی که یادت نکنم روز خدا نیست / سوگند به اسمت که دلم از تو جدا نیست . . .



حلالم کن اگر دوری اگر دورم / اگر با گریه میخندم حلالم کن که مجبورم

بگو عادت کنم بی تو که میدونی ، نمیتونم / که میدونی نفس هامو به دیدار تو مدیونم . . .



خواستم یه اس ام اس توپ برات بفرستم ، وسط راه منفجر شد !

همه فهمیدن دوستت دارم  . . . !



تو که یک گوشه چشمت غم عالم ببرد / حیف باشد که تو باشی و مر ا غم ببرد . . .



ز چشمانت نگاهی ده به چشمانم / که چشم من به هر چشمی نمی نازد . . .



هرگاه غروب غمگینی دیدی به یادم باش ، تا هرگاه طلوع زیبایی دیدم به یادت باشم . . .



زندگی قافیه باران است ، من اگر پاییزم و درختان امیدم همه بی برگ شدند

تو بهاری و به اندازه باران خدا زیبایی . . .



من تو را ناب ترین شعر زمان میدانم ، و تو هم میدانی تا ابد در دل من می مانی . . .



سخن ، آغاز گفتن نیست ، نگاهی میشود گاهی کلام اولین دیدار . . .



در وفای تو چنانم که اگر خاک شوم / آید از تربت من بوی وفاداری تو . . .



سلام به کسی که به رسم جاده ها دوراست و به رسم دل چه نزدیک . . .



کوه چون سنگ بود تنها شد ویا چون سنگ بود تنها شد

من که نه کوهم و نه سنگ ….



به دنبال کسی هستم که با درد آشنا باشد ،

دلش غمگین ، خودش ساده ، کمی از جنس ما باشد . . .



منو ببخش که بی خبر تو خلوتت پا میذارم  / مقصرش تنهاییه من که گناهی ندارم . . .



تقدیم به چشم هایی که در راه ماندند و دل هایی که آنها را ندیدند

تقدیم به اشک هایی که غرورشان شکست و عهدی که هیچکس با آنها نبست . . .



سه شاخه گل برات میفرستم

یکی از طرف خداوند که نگهدارت باشه

دومی از طرف دلمه که دوستت داره

و سومی از طرف چشامه که دلتنگ دیدارت شده . . .



من به خود میبالم که در این عصر یخی / دوستی دارم که دلش آیینه خورشید است . . .

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد