جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس نامردی اردیبهشت 92

عاشقانه



    اس ام اس نامردی اردیبهشت 92   


حکایت ها که با تو از دل بی تاب می کردم


اگر با سنگ می گفتم دلش را اب میکردم



    اس ام اس نامردی اردیبهشت 92   



اگه یه روز فکر کردی نبودن یه کسی بهتر از بودنشه

چشماتو ببند و اون لحظه ای که اون کنارت نباشه رو به خاطر بیار

اگه چشمات خیس شد

بدون داری به خودت دروغ میگی و هنوز دوسش داری


    اس ام اس نامردی اردیبهشت 92   


کاش یادت نرود ،‌ روی این نقطه پر ر نگ بزرگ

بین بی باوری ادمها ،‌ یک نفر میخواهد

که تو خندان باشی

 نکند کنج هیاهوی زمان بروم از یادت


    اس ام اس نامردی اردیبهشت 92   



اولین وظیفه ی عشق گــــــــــــوش دادن به معشوق است



    اس ام اس نامردی اردیبهشت 92   


سکوت بهترین تفسیر دوست داشتن است

مهم در کنار هم بودن نیست بیاد هم بودن است


    اس ام اس نامردی اردیبهشت 92   


هنوز نمیدانم ، هر سال که میگذرد

یک سال به عمرم اضافه میشود

یا یک سال از عمرم کم میشود!


    اس ام اس نامردی اردیبهشت 92   


هیچ رقیبی ندارم جز ایینه که هر روز تو را نگاه میکند

او را هم شکست خواهم داد


    اس ام اس نامردی اردیبهشت 92   


هیچ انتظاری از کسی ندارم و این نشان دهنده ی قدرت من نیست

مسئله خستگی از اعتمادهای شکسته است!


    اس ام اس نامردی اردیبهشت 92   


جدا موندن از کسی که دوسش داری فرقی با مردن ندارد

پس عمری که بی تو میگذرد

 مرگی است به نام زندگی!



    اس ام اس نامردی اردیبهشت 92   


ای اسمان ، به سوز دل من گواه باش!

کز دست غم به کوه و بیابان گریختم

داری خبر که شب همه شب دور از ان نگاه

 مانند شمع سوختم و اشک ریختم!


    اس ام اس نامردی اردیبهشت 92   
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد