جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقی اردیبهشت 92

عاشقانه


اس ام اس عاشقی اردیبهشت 92


جای خالی نبودنت می کوبد بر دلم


اگر نیایی همین روزها ویرانه می شوم !




اس ام اس عاشقی اردیبهشت 92


نفست باران است دل من تشنه ی باریدن ابر دل بی چتر مرا مهمان کن


اس ام اس عاشقی اردیبهشت 92



سخت ترین دو راهی

دوراهی بین فراموش کردن و انتظار است

گاهی کامل فراموش میکنی و بعد میبینی که باید منتظر می ماندی

و گاهی آنقدر منتظر میمانی تا وقتی که میفهمی زودتر از این ها باید فراموش میکردی


اس ام اس عاشقی اردیبهشت 92


از تمام دنیا یک صبح سرد یک چای داغ و یک صبح بخیر تو برایم کافی ست



اس ام اس عاشقی اردیبهشت 92


گاهی با یک قطره ، لیوانی لبریز می شود

گاهی با یک کلام ، قلبی آسوده و آرام می گردد

گاهی با یک کلمه ، یک انسان نابود می شود

گاهی با یک بی مهری ، دلی می شکند

مراقب بعضی یک ها باشیم در حالی که ناچیزند ، همه چیزند


اس ام اس عاشقی اردیبهشت 92


سوت‌ می‌کشد در هوا

کابل‌ تلفنی‌ که‌ می‌توانست‌ زیباترین‌ عبارات‌ جهان‌ را از عاشقی‌ به‌ عاشقی‌ برساند= !


اس ام اس عاشقی اردیبهشت 92


در کجا رسم بر این است که عاشق نشوی ؟

باغبان باشی و دلتنگ شقایق نشوی ؟


اس ام اس عاشقی اردیبهشت 92

طب مدرن ، طب سنتی ، طب سوزنی

 همه را امتحان کرده ام

درد بی درمان است درد دوریت !


اس ام اس عاشقی اردیبهشت 92


کفرم را که در می آوری


 ایمانم به عشق بیشتر میشود !


اس ام اس عاشقی اردیبهشت 92


عشق یعنی

به سادگی دست کسی را می گیری

و به سختی هرگز رهایش نمی کنی !


اس ام اس عاشقی اردیبهشت 92
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد